Forum TT
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Forum TT

Alles over TT Vlekho!
 
HomeSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 Arne moet stoppen met roken!

Go down 
5 posters
AuthorMessage
annie

annie


Number of posts : 221
Age : 39
Localisation : Aarschot!
Registration date : 2007-05-24

Arne moet stoppen met roken! Empty
PostSubject: Arne moet stoppen met roken!   Arne moet stoppen met roken! Icon_minitimeSat May 26, 2007 8:49 pm

Tips, beloningen, bedreigingen, chantage, omkoperij...alles is mogelijk, maar we moeten hier echt is iets aan doen eh! bounce
Back to top Go down
Arne




Number of posts : 160
Age : 40
Localisation : Leuven
Registration date : 2007-05-25

Arne moet stoppen met roken! Empty
PostSubject: Re: Arne moet stoppen met roken!   Arne moet stoppen met roken! Icon_minitimeSat May 26, 2007 9:19 pm

de brandstapel stel ik voor!!!
Back to top Go down
Arne




Number of posts : 160
Age : 40
Localisation : Leuven
Registration date : 2007-05-25

Arne moet stoppen met roken! Empty
PostSubject: Re: Arne moet stoppen met roken!   Arne moet stoppen met roken! Icon_minitimeSat May 26, 2007 9:32 pm

Maar die omkoperij, daar voel ik wel iets voor eigenlijk. Hoeveel wordt er geboden?
Back to top Go down
Valentino

Valentino


Number of posts : 215
Age : 41
Localisation : Tussen de Marokkanen & Turken van Sint-Joost-Ten-Node
Registration date : 2007-05-25

Arne moet stoppen met roken! Empty
PostSubject: Re: Arne moet stoppen met roken!   Arne moet stoppen met roken! Icon_minitimeSat May 26, 2007 10:47 pm

je krijgt een dikke kus van elk van die meisjes als beloning. HOE ZALIG IS DA?
Back to top Go down
Arne




Number of posts : 160
Age : 40
Localisation : Leuven
Registration date : 2007-05-25

Arne moet stoppen met roken! Empty
PostSubject: Re: Arne moet stoppen met roken!   Arne moet stoppen met roken! Icon_minitimeSat May 26, 2007 11:06 pm

Goed voorstel! keep it comin'!
Back to top Go down
SiL

SiL


Number of posts : 95
Age : 36
Localisation : Izegem
Registration date : 2007-05-24

Arne moet stoppen met roken! Empty
PostSubject: Re: Arne moet stoppen met roken!   Arne moet stoppen met roken! Icon_minitimeMon May 28, 2007 4:42 pm

Van mij krijg je mijn volle eer en respect voor eeuwig en altijd als je nu voor eeuwig en altijd die vieze saffen weggooit (bij voorkeur onder nen trein zodat ze morsdood zijn!)

Arrow HOU ER GEWOON MEE OP HET IS DOM EN IDIOOT !!! Arrow

pale please Exclamation
Back to top Go down
Arne




Number of posts : 160
Age : 40
Localisation : Leuven
Registration date : 2007-05-25

Arne moet stoppen met roken! Empty
PostSubject: Re: Arne moet stoppen met roken!   Arne moet stoppen met roken! Icon_minitimeMon May 28, 2007 4:48 pm

Uw voorstel wordt in overweging genomen op de volgende plenaire zitting van de raad van bestuur van mijn verschillende hersencellen.
Back to top Go down
Valentino

Valentino


Number of posts : 215
Age : 41
Localisation : Tussen de Marokkanen & Turken van Sint-Joost-Ten-Node
Registration date : 2007-05-25

Arne moet stoppen met roken! Empty
PostSubject: Re: Arne moet stoppen met roken!   Arne moet stoppen met roken! Icon_minitimeMon May 28, 2007 5:01 pm

ik vind mijn voorstel beter. Daar heeft ie tenminste nog wat plezier aan. Respect voor eenwig & altijd..wa heb je daar aan :p
Back to top Go down
SiL

SiL


Number of posts : 95
Age : 36
Localisation : Izegem
Registration date : 2007-05-24

Arne moet stoppen met roken! Empty
PostSubject: Re: Arne moet stoppen met roken!   Arne moet stoppen met roken! Icon_minitimeMon May 28, 2007 11:11 pm

I know it's lame Neutral

maar em vond et toch nie zo fijn da ik kwaad was op hem What a Face

dus dacht ik alien

wie weet zwicht hij wel voor mijn respect rendeer

you never know ! cheers

en trouwens: uw voorstel, wa hedde gij daar aan te zeggen? jij bent toch geen meisje (voor zover ik weet) ? Dus alse gij da voorstelt, wie zegt dan dan wij da doen? Hé An en Leen !!
Back to top Go down
annie

annie


Number of posts : 221
Age : 39
Localisation : Aarschot!
Registration date : 2007-05-24

Arne moet stoppen met roken! Empty
PostSubject: Re: Arne moet stoppen met roken!   Arne moet stoppen met roken! Icon_minitimeMon May 28, 2007 11:15 pm

hehe, goed gezegd! girl power! tongue

daar moet wel iets meer voor in de plaats komen dan arne die stopt met roken (iets da dan nog voor zen eigen goed is!)
Back to top Go down
Arne




Number of posts : 160
Age : 40
Localisation : Leuven
Registration date : 2007-05-25

Arne moet stoppen met roken! Empty
PostSubject: Re: Arne moet stoppen met roken!   Arne moet stoppen met roken! Icon_minitimeMon May 28, 2007 11:59 pm

Rustig rustig jongens en meiden! Jullie krijgen allen de kans voorstellen te doen. Ik zal ze allemaal met de nodige rust en sereniteit behandelen Wink
Back to top Go down
Valentino

Valentino


Number of posts : 215
Age : 41
Localisation : Tussen de Marokkanen & Turken van Sint-Joost-Ten-Node
Registration date : 2007-05-25

Arne moet stoppen met roken! Empty
PostSubject: Re: Arne moet stoppen met roken!   Arne moet stoppen met roken! Icon_minitimeTue May 29, 2007 12:02 am

Ja, ik ben inderdaad geen meisje... maar voor zo een zware inspanning verdient hij toch het beste vh beste? En aangezien hij dat niet kan krijgen, is een kus van jullie knappe grieten ook goed, baha:p
En An, nu ben ik wel nieuwsgierig hoor. Wat bedoel je met meer id plaats komen dan alleen stoppen met roken, jij kapoen?
Back to top Go down
annie

annie


Number of posts : 221
Age : 39
Localisation : Aarschot!
Registration date : 2007-05-24

Arne moet stoppen met roken! Empty
PostSubject: Re: Arne moet stoppen met roken!   Arne moet stoppen met roken! Icon_minitimeTue May 29, 2007 12:10 am

da zijn dingen waar gij nie voor kunt zorgen Wink
Back to top Go down
Valentino

Valentino


Number of posts : 215
Age : 41
Localisation : Tussen de Marokkanen & Turken van Sint-Joost-Ten-Node
Registration date : 2007-05-25

Arne moet stoppen met roken! Empty
PostSubject: Re: Arne moet stoppen met roken!   Arne moet stoppen met roken! Icon_minitimeTue May 29, 2007 12:19 am

harde woorden
Back to top Go down
Valentino

Valentino


Number of posts : 215
Age : 41
Localisation : Tussen de Marokkanen & Turken van Sint-Joost-Ten-Node
Registration date : 2007-05-25

Arne moet stoppen met roken! Empty
PostSubject: Re: Arne moet stoppen met roken!   Arne moet stoppen met roken! Icon_minitimeFri Jun 01, 2007 2:27 am

Rokers gaan 10 jaar eerder dood

Rokers sterven 10 jaar eerder dan mensen die niet roken. Dat blijkt uit een 43-jarige studie naar de gevolgen van roken.

Nog nooit is er zo'n onderzoek gedaan naar de gevolgen van roken. Professor Richard Doll begon in 1951 zijn onderzoek en stuurde vervolgens om de paar jaar vragenlijsten naar zijn proefpersonen, een groep van bijna 35.000 Britse artsen.

Het onderzoek leverde al snel veel resultaten op. Prof. Doll wist definitief een verband tussen roken en vroegtijdig overlijden vast te stellen. Voor deze ontdekking werd hij in de adelstand verheven. Nu de laatste vragenlijsten uit 2001 zijn binnengekomen en verwerkt, kan het team van Doll, die inmiddels zelf inmiddels 90 jaar, een aantal conclusies trekken.

Zo lopen rokers een twee keer zo groot risico als niet-rokers om voor hun 70e te overlijden. Bovendien lijken de vorderingen die op medisch gebied zijn gemaakt alleen te gelden voor niet-rokers. Hun levensverwachting is dan ook de laatste vijftig jaar gestegen, terwijl die van rokers ongeveer gelijk zijn gebleven. Mensen die al van jongs af aan roken en hun verslaving niet opgeven, lopen veel risico. De helft tot tweederde van hen gaat uiteindelijk dood aan de gevolgen van roken. Een kwart van deze hardnekkige rokers komt zelfs al tussen hun 35e en 69e te overlijden.

Gelukkig is er ook goed nieuws. Rokers die net zijn begonnen maar al snel weer stoppen, hebben niet zo veel te vrezen.


bron: telegraaf
Back to top Go down
annie

annie


Number of posts : 221
Age : 39
Localisation : Aarschot!
Registration date : 2007-05-24

Arne moet stoppen met roken! Empty
PostSubject: Re: Arne moet stoppen met roken!   Arne moet stoppen met roken! Icon_minitimeFri Jun 01, 2007 9:29 am

goed idee om deze topic terug op de voorgrond te plaatsen want hij was een beetje naar achteren gesukkelt! lol!

En Arne, al een beetje aan het stoppen dankzij al onze inspanningen?? we're waiting for you bounce
Back to top Go down
Arne




Number of posts : 160
Age : 40
Localisation : Leuven
Registration date : 2007-05-25

Arne moet stoppen met roken! Empty
PostSubject: Re: Arne moet stoppen met roken!   Arne moet stoppen met roken! Icon_minitimeFri Jun 01, 2007 1:00 pm

jaja Rolling Eyes zal ik maar zeggen Wink

allemaal zeer vriendelijk en zo :d
Back to top Go down
Valentino

Valentino


Number of posts : 215
Age : 41
Localisation : Tussen de Marokkanen & Turken van Sint-Joost-Ten-Node
Registration date : 2007-05-25

Arne moet stoppen met roken! Empty
PostSubject: Re: Arne moet stoppen met roken!   Arne moet stoppen met roken! Icon_minitimeFri Jun 01, 2007 3:39 pm

ja, het was niet enkel voor Arne bedoeld hoor, maar voor alle rokers. Een algemeen topic posten enkel voor dit bericht vond ik een beetje onzin, dus daarmee dat ik het hier maar zette.
Trouwens, als zelfs hét magisch boek niet werkt, dat 95% vd mensen effectief doet stoppen met roken (of wa was het ook weer Arne), dan zal niks nog werken.........................................behalve zijn eigen wilskracht om te stoppen(maar waar is die hé? Weg, toen 'm die heerlijk, ruikende brandende sigaret in z'n handen had;))!!!
Back to top Go down
Arne




Number of posts : 160
Age : 40
Localisation : Leuven
Registration date : 2007-05-25

Arne moet stoppen met roken! Empty
PostSubject: Re: Arne moet stoppen met roken!   Arne moet stoppen met roken! Icon_minitimeFri Jun 01, 2007 5:48 pm

Je zou het ook anders kunnen bekijken.
Desondanks al die alarmerende berichten die iedereen, ook alle rokers, al zooooo lang kennen (je leven wordt ingekort, slecht voor hart- en bloedvaten, stank, afhankelijkheid, gigantisch dodelijk en dergelijke meer) kan ik toch nog de wilskracht opbrengen om telkens weer die moeite te doen mezelf verslaafd te maken aan de sigaretten. Iemand moet 't tenslotte toch doen om die staatskas te spijzen en zo jullie pensioenen veilig te stellen. Niet mijn pensioen, want ik ben dan niet meer.

Mss zal ik ook wel blij zijn als ik voor mijn 70ste al onder de grond lig. wie weet hoe gaat het er hier dan aan toe boven de grond?

Met deze positieve noot laat ik jullie dan verder studeren Wink
Back to top Go down
Valentino

Valentino


Number of posts : 215
Age : 41
Localisation : Tussen de Marokkanen & Turken van Sint-Joost-Ten-Node
Registration date : 2007-05-25

Arne moet stoppen met roken! Empty
PostSubject: Re: Arne moet stoppen met roken!   Arne moet stoppen met roken! Icon_minitimeFri Jun 01, 2007 8:14 pm

bij deze: Dank U Arne!
Back to top Go down
annie

annie


Number of posts : 221
Age : 39
Localisation : Aarschot!
Registration date : 2007-05-24

Arne moet stoppen met roken! Empty
PostSubject: Re: Arne moet stoppen met roken!   Arne moet stoppen met roken! Icon_minitimeSat Jun 02, 2007 5:30 pm

@vale: leuke/interessante/... artikels kunde posten onder waard om te lezen ofzoiets.. Maar dees past echt wel beter hier hoor Laughing

@arne: allemaal zwakke excuses arne Evil or Very Mad

zijn we da nu allemaal same nie waard om voor te stoppen? Sad
Crying or Very sad *morele chantage* Very Happy
Back to top Go down
Arne




Number of posts : 160
Age : 40
Localisation : Leuven
Registration date : 2007-05-25

Arne moet stoppen met roken! Empty
PostSubject: Re: Arne moet stoppen met roken!   Arne moet stoppen met roken! Icon_minitimeSat Jun 09, 2007 12:03 am

Arne moet stoppen met roken! Smokingmits1

Arne moet stoppen met roken! Smokingmits2
Back to top Go down
H

H


Number of posts : 121
Age : 41
Registration date : 2007-05-26

Arne moet stoppen met roken! Empty
PostSubject: Re: Arne moet stoppen met roken!   Arne moet stoppen met roken! Icon_minitimeSat Jun 09, 2007 12:11 am

haha Basketball
Back to top Go down
http://www.myspace.com/hanneshannes
Sponsored content





Arne moet stoppen met roken! Empty
PostSubject: Re: Arne moet stoppen met roken!   Arne moet stoppen met roken! Icon_minitime

Back to top Go down
 
Arne moet stoppen met roken!
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum TT :: Niet-schoolse zever! :: Algemene niet-schoolse zever!-
Jump to: