Forum TT
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Forum TT

Alles over TT Vlekho!
 
HomeSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 Argumenteren

Go down 
3 posters
AuthorMessage
SiL

SiL


Number of posts : 95
Age : 36
Localisation : Izegem
Registration date : 2007-05-24

Argumenteren Empty
PostSubject: Argumenteren   Argumenteren Icon_minitimeSun Jun 03, 2007 4:41 pm

Drogredeneringen:

als Coillie vraagt: geef eens een voorbeeld van een drogredenering die inspeelt op de ethos, is er dan nog een ander juist antwoord naast "valse authoriteit" ? want volgens mij zijn de anderen allemaal pathos ( behalve dan de eerste negen die, zoals in de cursus staat, inspelen op de logos)

Bij voorbaat dank... lol!

study Studerende Sil study
Back to top Go down
annie

annie


Number of posts : 221
Age : 39
Localisation : Aarschot!
Registration date : 2007-05-24

Argumenteren Empty
PostSubject: Re: Argumenteren   Argumenteren Icon_minitimeSun Jun 03, 2007 6:02 pm

volges mij maakt gij da vak een beetje te ingewikkeld Shocked
Back to top Go down
SiL

SiL


Number of posts : 95
Age : 36
Localisation : Izegem
Registration date : 2007-05-24

Argumenteren Empty
PostSubject: Re: Argumenteren   Argumenteren Icon_minitimeMon Jun 04, 2007 4:30 pm

Kan wel zijn Annie queen Maar ik moet alles snappen om het te kunnen leren...

*hoe noem je een redenering zonder argumenten? Dat komt zo ergens voor, dat er alleen maar een rechtvaardiging en ondersteuning is ofzo, en in het schema staat (A) > ST en dan nog wa gezever. heeft da een speciale naam?

*op pagina 31:argumentatie op grond van gedragsregeld: autoriteiten fungeren soms niet zozeer als argument bij het standpunt, maar als ondersteuning van de rechtvaardiging. Maar hoe weet je dan of het om een argument gaat dan wel om een ondersteuning??

*pagina 38, drogredeneringen, aanvechtbare oorzakelijke argumentatie. puntje D: "waarden of normen als feitelijke oorzaak". WTF??
Back to top Go down
Arne




Number of posts : 160
Age : 40
Localisation : Leuven
Registration date : 2007-05-25

Argumenteren Empty
PostSubject: Re: Argumenteren   Argumenteren Icon_minitimeMon Jun 04, 2007 5:36 pm

Ik heb dat vak HELAAS ( Rolling Eyes ) niet meer, maar voor dat 3de puntje: "waarden of normen als feitelijke oorzaak"

zou een voorbeeld daarvan niet het hooddoekendebat kunnen zijn? "moslimvrouwen dragen een hoofddoek omdat dat moet volgens de koran."
waarbij de koran dan de normen en de waarden voorschrijft waaraan moslimvrouwen zich moeten houden volgens deze stelling.

Maar dus ik heb dat vak niet meer, en ik heb dat boek hier ook niet liggen, dus met absolute zekerheid kan ik dit niet zeggen.
Back to top Go down
annie

annie


Number of posts : 221
Age : 39
Localisation : Aarschot!
Registration date : 2007-05-24

Argumenteren Empty
PostSubject: Re: Argumenteren   Argumenteren Icon_minitimeMon Jun 04, 2007 6:30 pm

de koran schrijft da nie voor tongue
Back to top Go down
Arne




Number of posts : 160
Age : 40
Localisation : Leuven
Registration date : 2007-05-25

Argumenteren Empty
PostSubject: Re: Argumenteren   Argumenteren Icon_minitimeMon Jun 04, 2007 7:03 pm

a-a-an, daar gaat 't nie om! en dat was ook niet mijn mening die ik weergaf, louter bij wijze van voorbeeld
Back to top Go down
annie

annie


Number of posts : 221
Age : 39
Localisation : Aarschot!
Registration date : 2007-05-24

Argumenteren Empty
PostSubject: Re: Argumenteren   Argumenteren Icon_minitimeMon Jun 04, 2007 9:26 pm

bounce
Back to top Go down
Sponsored content





Argumenteren Empty
PostSubject: Re: Argumenteren   Argumenteren Icon_minitime

Back to top Go down
 
Argumenteren
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum TT :: Vlekho! :: Examens 2e Bach!-
Jump to: