Forum TT
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Forum TT

Alles over TT Vlekho!
 
HomeSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 Friends-moment

Go down 
4 posters
AuthorMessage
Leen

Leen


Number of posts : 100
Age : 37
Registration date : 2007-05-26

Friends-moment Empty
PostSubject: Friends-moment   Friends-moment Icon_minitimeFri Jun 08, 2007 8:29 pm

Welk moment uit Friends doet het em telkens weer?

Al zie je het duizend keer, dan nog lig je plat...

Voor mij Unagi Suspect lol!
Back to top Go down
Valentino

Valentino


Number of posts : 215
Age : 41
Localisation : Tussen de Marokkanen & Turken van Sint-Joost-Ten-Node
Registration date : 2007-05-25

Friends-moment Empty
PostSubject: Re: Friends-moment   Friends-moment Icon_minitimeFri Jun 08, 2007 8:45 pm

Friends bloopers, als Ross en Co zijn bank naar boven moeten dragen... ze zaten zelf strike vh lachen, en bleven maar doorgaan echt gewéldig!
Back to top Go down
annie

annie


Number of posts : 221
Age : 39
Localisation : Aarschot!
Registration date : 2007-05-24

Friends-moment Empty
PostSubject: Re: Friends-moment   Friends-moment Icon_minitimeFri Jun 08, 2007 9:41 pm

DE kus tussen ross en rachel...De deur die nie ope gaat...
Daarvoor da met den telefoon..."you're over me? you're OVER me? When..when, when were you under me??" ZO mooi Very Happy
Back to top Go down
tine*

tine*


Number of posts : 47
Age : 37
Localisation : Aarschot
Registration date : 2007-05-26

Friends-moment Empty
PostSubject: Re: Friends-moment   Friends-moment Icon_minitimeFri Jun 08, 2007 10:09 pm

- Bij het verjaardagsfeestje van Emma, als Monica, Chandler, Joey en Phoebe een race houden met opwindspeeltjes om te beslissen wie er ging blijven om op Emma te passen. Monica's hondje gaat niet vooruit maar maakt zo'n saltootjes.. Ik lig er telkens strijk mee Smile

- Als Rachel aan het bevallen is en Ross moedigt haar aan om nog één keer te persen en zij geeft Ross een kopstoot, zodat die "elegant" neervalt Very Happy

- hét terugspoelmoment is toch wel dé (eerste) kus van rachel en ross = een klassieker Smile

-de bloopers zijn ook altijd geweldig Smile
https://www.youtube.com/watch?v=QmfjTNA0kVU&mode=related&search=

Oh wat hou ik van die serie I love you
Back to top Go down
Valentino

Valentino


Number of posts : 215
Age : 41
Localisation : Tussen de Marokkanen & Turken van Sint-Joost-Ten-Node
Registration date : 2007-05-25

Friends-moment Empty
PostSubject: Re: Friends-moment   Friends-moment Icon_minitimeSat Jun 09, 2007 3:29 pm

tijdens mijn examen net schoot er me een scene binnen (ja, raar moment om er aan te denken). Maar als chandler Ross wilt terugpakken en hij ih appartement zit met Joey. Gaat ie zo bloggen en zeggen dat Ross houdt van dinosaurussen en er sex mee heeft ofzo.. anyway, voordat ie begint vraagt joey van: what the hell are you doing?
waarop chandler antwoordt, op een zeer kneuzerige manier: Ooohhohhh, you'll see me friend!

man zijn kop en die toon.. geweldig!
Back to top Go down
Sponsored content





Friends-moment Empty
PostSubject: Re: Friends-moment   Friends-moment Icon_minitime

Back to top Go down
 
Friends-moment
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Friends!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum TT :: Niet-schoolse zever! :: Algemene niet-schoolse zever!-
Jump to: