Forum TT
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Forum TT

Alles over TT Vlekho!
 
HomeSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 voordelen van herexamens!

Go down 
2 posters
AuthorMessage
annie

annie


Number of posts : 221
Age : 39
Localisation : Aarschot!
Registration date : 2007-05-24

voordelen van herexamens! Empty
PostSubject: voordelen van herexamens!   voordelen van herexamens! Icon_minitimeSat Jul 28, 2007 10:25 am

kwestie van nie alles negatief te zien :p

--> als ge niet met iemand wilt afspreken hebt ge het perfecte excuus! "Kheb geen tijd, kmoet leren" (en tis nog erges waar ook...)
Back to top Go down
Valentino

Valentino


Number of posts : 215
Age : 41
Localisation : Tussen de Marokkanen & Turken van Sint-Joost-Ten-Node
Registration date : 2007-05-25

voordelen van herexamens! Empty
PostSubject: Re: voordelen van herexamens!   voordelen van herexamens! Icon_minitimeTue Jul 31, 2007 12:51 am

als het regent, heb je perfect excuus om binnen te zitten en te leren. Meer nog, zo kunnen je vrienden je niet uitlachen dat de zon straalt en je binnen moet zitten (hoewel ik mij meen te herinneren dat de examens je niet tegenhielden om id zon te zitten Wink)
Back to top Go down
annie

annie


Number of posts : 221
Age : 39
Localisation : Aarschot!
Registration date : 2007-05-24

voordelen van herexamens! Empty
PostSubject: Re: voordelen van herexamens!   voordelen van herexamens! Icon_minitimeTue Jul 31, 2007 10:18 am

jama, das een voordeel van de regen :p

ik wil voordelen van herexames...maar, als het regent verveel je je zeker niet dus....

en natuurlijk ga ik in de zon zitten..als ge dan toch moet leren, dan kunde even goed in de zon leren eh, dan zijde toch iets minder zielig dage moet leren alst goed weer is... sunny
Back to top Go down
Sponsored content





voordelen van herexamens! Empty
PostSubject: Re: voordelen van herexamens!   voordelen van herexamens! Icon_minitime

Back to top Go down
 
voordelen van herexamens!
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Herexamens 2de bachelor
» Herexamens 3de bachelor
» Herexamens 1ste bachelor

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum TT :: Vlekho! :: Herexamens-
Jump to: