Forum TT
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Forum TT

Alles over TT Vlekho!
 
HomeSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 keeping the vlekho-spirit alive!

Go down 
+3
SiL
Marjan
annie
7 posters
AuthorMessage
annie

annie


Number of posts : 221
Age : 39
Localisation : Aarschot!
Registration date : 2007-05-24

keeping the vlekho-spirit alive! Empty
PostSubject: keeping the vlekho-spirit alive!   keeping the vlekho-spirit alive! Icon_minitimeWed Oct 24, 2007 2:10 pm

allez mensies, vertel ons is hoe et op vlekho is pour le moment...enkele sfeerbeelden schetsen mss? hou ons not-vlekho'ers anymore- op de hoogte eh tandpastasmile

Nieuwe roddels over onze allerliefste -de hemel zij geprezen- leerkrachten? Suspect

sappige verhaaltjes over schakels zijn uiteraard ook welkom Laughing miss ya all! zoeniesss kiss

ps: moesten er nog erasmussers zich verlagen tot dit forum, mogen die ook wel vertellen hoe het in het zonnige italie/... is natuurlijk, we'd like to hear from them! sunny
Back to top Go down
Marjan

Marjan


Number of posts : 98
Age : 36
Localisation : Leuven
Registration date : 2007-06-08

keeping the vlekho-spirit alive! Empty
PostSubject: Re: keeping the vlekho-spirit alive!   keeping the vlekho-spirit alive! Icon_minitimeThu Oct 25, 2007 2:49 pm

OK dan, omdat ge zo aandringt...

Tis wel raar eigenlijk, vele mensen vragen ons dit jaar naar Vlekhoverhalen, maar er valt bij ons precies nix meer te beleven!! Maja, da komt mss omda het merendeel van de interessante mensen het afgetrapt is (slijmslijm)

Nuja, 1 van de beste roddels is mss da de meest hatelijke, maar tegelijk ook interessantste (in de roddel-er-elke-middag-over-betekenis) persoon het bij ons afgebold is!! Idd, onze grootste wens is uitgekomen: onze vriend Stefan Heemers bevindt zich niet langer in onze middens! joehoe Spijtig, van wie moeten we nu exclusieve kennis vergaren?? We zijn verloren!! Gedoemd om weg te kwijnen in onwetendheid en naïviteit... Nuja, het verwijnen van deze op z'n minst "tot-de-verbeelding-sprekende" factor draagt wel bij tot een aangenamere sfeer op Vlekho, maar toch, het betekent wel weer een gespreksonderwerp minder, snif...

Euhm, verder valt er ni veel te vertellen, ahjah, dat de studentenpaketten ook niet meer zijn wat ze waren: weg met de Doritos, chocola, en Pringelsbonnen, dit jaar kregen we een blikje Hoegaarden, een vouwspaarpot (of weet ik veel wat het was) van de NMBS, een dooske Mentos, en jawel, een maandverband voor de meiskes en een scheermesje voor de jongens, joy!! sunny Waren wij even blij zeg!

Ah, en over de schakels valt idd wel veel te vertellen, maar dat laat ik aan Silke over. Ik beperk me tot "de meerderheid ervan zijn domme en onbeleefde scharminkels"

Zo, dat was het zo'n beetje, nu ga ik me verder amuseren met het verslinden van 5 Franse en 3 Italiaanse boeken, cheers

Toedeloewzzzz!!!

Marjan De Leuke I

PS: ik vind trouwens dat diegenen die het afgetrapt zijn, ons ook wel eens wat meer op de hoogte mogen houden van hun nieuwe leventje! Kwestie van weer wat nieuwe gespreksvoer te hebben, het onderwerp Ratinckx-Bevilacqua is ondertussen ook al wel uitgeput :p nvdr
Back to top Go down
SiL

SiL


Number of posts : 95
Age : 36
Localisation : Izegem
Registration date : 2007-05-24

keeping the vlekho-spirit alive! Empty
PostSubject: Re: keeping the vlekho-spirit alive!   keeping the vlekho-spirit alive! Icon_minitimeThu Oct 25, 2007 4:35 pm

Ah, en over de schakels valt idd wel veel te vertellen, maar dat laat ik aan Silke over. Ik beperk me tot "de meerderheid ervan zijn domme en onbeleefde scharminkels"

.... Mooizo.....

bounce

Kdenk dat An mijn verhalen al gehoord heeft over ons aller Tom en Zeno en co.... Laughing

En over het startpakket: de studentenraad zal het aanklagen op hoog niveau : WIJ EISEN EEN DEGELIJK STUDENTENSTARTPAKKET !! ja! Met chips, snoep, drankjes, stilo's en keychains !! Verdorie
Very Happy
Back to top Go down
Valentino

Valentino


Number of posts : 215
Age : 41
Localisation : Tussen de Marokkanen & Turken van Sint-Joost-Ten-Node
Registration date : 2007-05-25

keeping the vlekho-spirit alive! Empty
PostSubject: Re: keeping the vlekho-spirit alive!   keeping the vlekho-spirit alive! Icon_minitimeFri Oct 26, 2007 1:33 am

Wie is die Stefan Heemers, nooit van gehoord
Back to top Go down
B




Number of posts : 164
Age : 36
Localisation : VUB campus Etterbeek (kotnr 150)
Registration date : 2007-05-28

keeping the vlekho-spirit alive! Empty
PostSubject: Re: keeping the vlekho-spirit alive!   keeping the vlekho-spirit alive! Icon_minitimeFri Oct 26, 2007 12:21 pm

Marjan wrote:
Maja, da komt mss omda het merendeel van de interessante mensen het afgetrapt is (slijmslijm)
I want names, en durf mij ne keer te vergeten Wink hoewel wat valt er over mij te roddelen (a)

Marjan wrote:
Nuja, 1 van de beste roddels is mss da de meest hatelijke, maar tegelijk ook interessantste (in de roddel-er-elke-middag-over-betekenis) persoon het bij ons afgebold is!! Idd, onze grootste wens is uitgekomen: onze vriend Stefan Heemers bevindt zich niet langer in onze middens!

Hoe 't is nu net om dees jaar ni bij hem te zitten dak het ben afgebold *kijkt een beetje rond en fluit*


Marjan wrote:
de studentenpaketten ook niet meer zijn wat ze waren: weg met de Doritos, chocola, en Pringelsbonnen, dit jaar kregen we een blikje Hoegaarden, een vouwspaarpot (of weet ik veel wat het was) van de NMBS, een dooske Mentos, en jawel, een maandverband voor de meiskes en een scheermesje voor de jongens, joy!!
da komt door Pro Gaudio, de subsidie zal verminderd zijn. Silke, daar kan de studentenraad bitter weinig aan doen...(as ik mij ni vergis tenminste)
En wees blij, ik heb nog ni eens een studentenpakket gekregen!!! Tenzij ge zo een reclamerugzak en dito agenda bedoeld

Marjan wrote:
ik vind trouwens dat diegenen die het afgetrapt zijn, ons ook wel eens wat meer op de hoogte mogen houden van hun nieuwe leventje! Kwestie van weer wat nieuwe gespreksvoer te hebben, het onderwerp Ratinckx-Bevilacqua is ondertussen ook al wel uitgeput :p nvdr
Wat moej weten, hoe zalig weinig les ik heb? Hoe imbeciel laag het niveau van Italiaans hier is? Hoe hard Spaans (jammer genoeg) verschilt van Italiaans? Hoe een nt-kewl kot ik nu heb? Dat ik les krijg van enkels doctors?
En hoe komt dat het "raad een X - drink het water" onderwerp leeggelopen is???? is ze van lokaal moeten veranderen?:p

Marjan wrote:
Zo, dat was het zo'n beetje, nu ga ik me verder amuseren met het verslinden van 5 Franse en 3 Italiaanse boeken, cheers
Het is stilaan tijd aan het worden dat ik mij ook aan mijn boeken zet (Spaans lijkt in de verste verte nog ni op Italiaans, damn) en dan die "leesboeken" waar ik er min 10 van moet lezen, daar moet je op voorbereid zijn hé

anywayz genoeg gequotet (ofzoiets, ja ndl krijg ik ni meer :d) en gezeverd! Have fun op de HUB, I"ll have some op de VUB (let op de gelijkenis die er nu schuilt tss onze scholen)
cya hopelijk op het galabal!!
Back to top Go down
http://www.myspace.com/modestemodest
emanuela

emanuela


Number of posts : 62
Registration date : 2007-05-29

keeping the vlekho-spirit alive! Empty
PostSubject: Re: keeping the vlekho-spirit alive!   keeping the vlekho-spirit alive! Icon_minitimeSat Oct 27, 2007 12:59 am

en ondertiteling is kak, diee prof is nooit aanwezig, en als hem er is wist hem alles van mijn diskette, waardoor ik helemaal opnieuw moest beginnen.

ik een catfight ga houden met een stomme trut van ons frans italiaans klasje, niemand voegt haar op dit forum toe, we verbannen haar, de bitch, mij zo'n smerige opmerkingen geven, ze zal het geweten hebben. ik zeg de naam ni, maar het is niet de leuke, de andere dus. jullie begrijpen mij wel zeker Very Happy
Back to top Go down
annie

annie


Number of posts : 221
Age : 39
Localisation : Aarschot!
Registration date : 2007-05-24

keeping the vlekho-spirit alive! Empty
PostSubject: Re: keeping the vlekho-spirit alive!   keeping the vlekho-spirit alive! Icon_minitimeSat Oct 27, 2007 11:25 am

hahahaha...leuk leuk leuk... bounce zo kom ik vannalles te weten Very Happy

emanuela wrote:
en ondertiteling is kak, diee prof is nooit aanwezig, en als hem er is wist hem alles van mijn diskette, waardoor ik helemaal opnieuw moest beginnen.

maar alleeeez..ik vond da kei leuk om te doen..en dan staat da op uwe cv en kunt ge da later ook gaan doen..en das toch cool Very Happy
welke video zijt ge aant doen? ik had smallville toen :p hebt ge de ondertitels op internet gevonden?? ma idd, diene vent ziet ge zowa nooit...ma ge hebt dieje daar toch nie echt bij nodig? en als er echt iets nie lukt, em blijve zoeke, ge vindem wel..en anders mense zoeke die daar kei goe in zijn..

emanuela wrote:
ik een catfight ga houden met een stomme trut van ons frans italiaans klasje, niemand voegt haar op dit forum toe, we verbannen haar, de bitch, mij zo'n smerige opmerkingen geven, ze zal het geweten hebben. ik zeg de naam ni, maar het is niet de leuke, de andere dus. jullie begrijpen mij wel zeker Very Happy

Suspect lol..ik denk dak weet over wie et gaat, ma wa voor opmerkingen geeft ze dan? kan die opmerkingen geven? heeft die daar de vlotheid/brains voor? en die kunt ge toch opmerkingen trug geven? i could think of something..consider her banned if she ever tries to get on this forum! En seg, laat u nie doen daardoor eh! we're all with you kus

Valentino wrote:
Wie is die Stefan Heemers, nooit van gehoord

hoe kunt ge dieje nu NIET kennen? das dieje da altijd zen hand omhoog stak voor de meest domme vragen te stellen, diegene die DACHT dattem de meest interessante persoon van de klas was, diegene die mij en arne (? - kweet nie meer wie er toen bij mij was), vies bekeek omda we dupre gingen brossen ofzo, diegene die ons allemaal snotape vond die nix apprecieerden, den beroepsmilitair die ff ons leve dacht te kome bepalen..should i keep going? ne idioot dus albino

Marjan wrote:
PS: ik vind trouwens dat diegenen die het afgetrapt zijn, ons ook wel eens wat meer op de hoogte mogen houden van hun nieuwe leventje! Kwestie van weer wat nieuwe gespreksvoer te hebben, het onderwerp Ratinckx-Bevilacqua is ondertussen ook al wel uitgeput :p nvdr

tis wel leuk in hasselt..uiteraard nie zo leuk als met jullie! zeker niet
ze zijn daar allemaal een beetje trager Laughing en der zitte echt zooooon domme (zowel letterlijk als figuurlijk btw!) mensen..maar der zitte er (alle sjans!) ook wel genoeg leuke (ook een kei leuke italiaanse) (en gelukkig ook veel niet-limburgers, kwestie van soms ook op gewoon tempo te mogen praten tongue -aiaiai, nu heel limburg tege mij...)

en in de les gaat alles trouwens nog al traag voor mij Sleep vooral bij nederlands..maja, zal wel beteren zeker..alleszins voel ik mij nu is lekker slim, wa op vlekho (lees:bij gramm ita) nie altij et geval was. wel heel veel werk enzo, ook veel boeken lezen, lesjes maken en den hele santenboetiek...

Op vlak van stad vind ik hasselt wel leuker dan brussel..ma soms mis ik onze kleurige buurt wel, daar gebeurde soms tenminste is iets spannend..wel veel leuke winkels nu, en allemaal vlak bij school tandpastasmile

moet nu maar 25min op de trein zitten, is dus half uur minder dan vroeger, ook altij handig...leerkrachten zijn cava, ma heb er veel minder dan op vlekho. ma da komt ook wel door men vrijstellingen. ma ook omdat hier zo alles van engels door dezelfde wordt gegeven en idem voor nederlands. ma kmis men schattie jaspi wel Sad en vermoortel, maja dieje had ik toch nie...dupre daarentegen :evil

en ik heb ook nog geen studentenpakket gekregen dus klaag nie!! wij niet-reeds-bedeelde studenten zijn zieliger... Crying or Very sad
ik eis ook een studentenpakket... bounce

ciao kiss

ps: arne, we want your side of the story!! waar zit je? zoek is 5minuutjes tijd tussen al dat werken door... joehoe
Back to top Go down
Arne




Number of posts : 160
Age : 40
Localisation : Leuven
Registration date : 2007-05-25

keeping the vlekho-spirit alive! Empty
PostSubject: Re: keeping the vlekho-spirit alive!   keeping the vlekho-spirit alive! Icon_minitimeSat Oct 27, 2007 7:24 pm

ok ok, hier ben ik al!
wel ik ben een werkende medemens geworden en ik heb daar absoluut geen spijt van precies, zeker wanneer ik hier lees over verplichte boeken lezen en werkjes maken en presentaties en leren en meer van dat soort Laughing
de motivatie om te studeren is er niet meer bepaald, of is er mss nooit echt geweest.
Misschien zitten jullie wel met vragen omtrent mijn situatie en het niveau van conversaties dat ik heden ten dage voer. Welaan dan:
Neen ik werk nu niet in een fabriek, en ja het lukt nog net om 2 zinnen achter elkaar uit te spreken zonder daarbij te vervallen in thema's als seks en "die negers pakken al ons werk af" (de combinatie van beiden is zelfs nog nooit bij me opgekomen). Blijkbaar heb je dan toch geen diploma nodig om aan dat lot te ontsnappen.
Mijn titel luidt officieel: DHL Exel Supply Chain Operations Planner. Daarvoor alleen al heb ik de job aangenomen. Very Happy
Wat ik concreet moet doen is transport plannen van grote ladingen van productiehuis naar warenhuis of van warenhuis naar warenhuis voor DHL in opdracht van grote klanten als Unilever, Baxter, Kraft,... Lig je al in slaap?
Ben er alleszins best wel gelukkig mee, want het is een job waarbij ik veel europese contacten moet leggen en waarbij ik dan ook de talenkennis onderhoud. Ook een zalige werksfeer trouwens! Ik werk in een team effectief op een eiland zoals ze dat zeggen en er worden dan ook constant eilandmopjes gemaakt.
Bon, je wou weten wat ik doe, you brought it on yourself! Smile
Back to top Go down
Valentino

Valentino


Number of posts : 215
Age : 41
Localisation : Tussen de Marokkanen & Turken van Sint-Joost-Ten-Node
Registration date : 2007-05-25

keeping the vlekho-spirit alive! Empty
PostSubject: Re: keeping the vlekho-spirit alive!   keeping the vlekho-spirit alive! Icon_minitimeSun Jun 01, 2008 2:05 am

wordt het niet eens tijd om een update te krijgen van allen die ons verlaten hebben?
Back to top Go down
annie

annie


Number of posts : 221
Age : 39
Localisation : Aarschot!
Registration date : 2007-05-24

keeping the vlekho-spirit alive! Empty
PostSubject: Re: keeping the vlekho-spirit alive!   keeping the vlekho-spirit alive! Icon_minitimeTue Jun 03, 2008 7:40 pm

ik zit nog altijd in hartje limburg en ik zit daar eeeeeeeel goe flower
Back to top Go down
Valentino

Valentino


Number of posts : 215
Age : 41
Localisation : Tussen de Marokkanen & Turken van Sint-Joost-Ten-Node
Registration date : 2007-05-25

keeping the vlekho-spirit alive! Empty
PostSubject: Re: keeping the vlekho-spirit alive!   keeping the vlekho-spirit alive! Icon_minitimeThu Jun 05, 2008 6:01 pm

behalve wat kritieke teksten betreft!
Back to top Go down
annie

annie


Number of posts : 221
Age : 39
Localisation : Aarschot!
Registration date : 2007-05-24

keeping the vlekho-spirit alive! Empty
PostSubject: Re: keeping the vlekho-spirit alive!   keeping the vlekho-spirit alive! Icon_minitimeThu Jun 19, 2008 12:10 pm

off topic

grappig ja, maar idd waar...

moest er iemand (recent) kritische teksten hebben moeten schrijven (zo reageren op iets met uw mening en al), altijd welkom....

Smile
Back to top Go down
Marjan

Marjan


Number of posts : 98
Age : 36
Localisation : Leuven
Registration date : 2007-06-08

keeping the vlekho-spirit alive! Empty
PostSubject: Re: keeping the vlekho-spirit alive!   keeping the vlekho-spirit alive! Icon_minitimeThu Jun 19, 2008 2:37 pm

Wa een vraag, wij van Frans hebben er onze buik van vol... Ge moogt ze wel hebben, zenne, van mij, ma ze zijn wel int Frans, is da een probleem?
Back to top Go down
B




Number of posts : 164
Age : 36
Localisation : VUB campus Etterbeek (kotnr 150)
Registration date : 2007-05-28

keeping the vlekho-spirit alive! Empty
PostSubject: Re: keeping the vlekho-spirit alive!   keeping the vlekho-spirit alive! Icon_minitimeThu Jun 19, 2008 2:56 pm

mag spaans ook? dan heb ik er ook nog een stuk of 4
miss met een beetje geluk ook nog 1 int italiaans
Back to top Go down
http://www.myspace.com/modestemodest
annie

annie


Number of posts : 221
Age : 39
Localisation : Aarschot!
Registration date : 2007-05-24

keeping the vlekho-spirit alive! Empty
PostSubject: Re: keeping the vlekho-spirit alive!   keeping the vlekho-spirit alive! Icon_minitimeTue Jul 08, 2008 4:03 pm

hehe, neej sorry, geen van beide men sterkste kanten cherry

but no problemo, tis allemaal al lang in de sjakosch(?)

toch mercikes eh Cool
Back to top Go down
Sponsored content





keeping the vlekho-spirit alive! Empty
PostSubject: Re: keeping the vlekho-spirit alive!   keeping the vlekho-spirit alive! Icon_minitime

Back to top Go down
 
keeping the vlekho-spirit alive!
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Wie is de Vlekho studente met de grootste tieten?
» Wie is de vlekho student met de grootste tieten?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum TT :: Vlekho! :: Algemene vragen...-
Jump to: