Forum TT
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Forum TT

Alles over TT Vlekho!
 
HomeSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 Italiaans Vertaling

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Valentino

Valentino


Number of posts : 215
Age : 41
Localisation : Tussen de Marokkanen & Turken van Sint-Joost-Ten-Node
Registration date : 2007-05-25

Italiaans Vertaling Empty
PostSubject: Italiaans Vertaling   Italiaans Vertaling Icon_minitimeFri Aug 24, 2007 2:18 pm

als je hier vragen hebt over het examen, go ahead

Ik heb er alleszins een: Weet er iemand het antwoord op collocational markedness & range en wat dat inhoudt? Bij mij staat er cfr. slide, maar op de slide zie ik enkel de naam, dus what the hell.. I have no idea wat ik daar moet antwoorden wat dat is.
Back to top Go down
SiL

SiL


Number of posts : 95
Age : 36
Localisation : Izegem
Registration date : 2007-05-24

Italiaans Vertaling Empty
PostSubject: Re: Italiaans Vertaling   Italiaans Vertaling Icon_minitimeFri Aug 24, 2007 6:13 pm

Hihi, ik alleszins niet :-) khad da suuuuperfout op mn examen
moet jij btw ook taal en cultuur of taalbeheersing van Bach 2 It opnieuw doen? Zoja, moet je alleen je blauwe woorden leren of ook je witte? (ik weet wel dat je wordt verondersteld van die allemaal te kennen, maar je weet wel wat ik bedoel !)

Kim weet het antwoord op je vraag zeker wel, en Veerle ook, want die hadden da juist. (meisje kim, niet jongen kim)
om misverstanden te vermijden sunny
Back to top Go down
SiL

SiL


Number of posts : 95
Age : 36
Localisation : Izegem
Registration date : 2007-05-24

Italiaans Vertaling Empty
PostSubject: Re: Italiaans Vertaling   Italiaans Vertaling Icon_minitimeFri Aug 24, 2007 6:14 pm

ff voor de dommerds onder ons

er is een topic "herexamens"


................
Back to top Go down
Valentino

Valentino


Number of posts : 215
Age : 41
Localisation : Tussen de Marokkanen & Turken van Sint-Joost-Ten-Node
Registration date : 2007-05-25

Italiaans Vertaling Empty
PostSubject: Re: Italiaans Vertaling   Italiaans Vertaling Icon_minitimeSat Aug 25, 2007 1:30 am

ja, maar dat topic voor herexamens was om op te noemen welke examens je had in 2de zit, niet voor de vragen. Hier gaat het om de (her)examens zelf.
Kim kon mij niet helpen, omdat haar cursus in Brussel ligt en Veerle zei me dat ze het antwoord niet wist, wat ik op zich wel raar vindt omdat ze erdoor is, maar ok. Langs de andere kant, ze had me in juni wel gevraagd of ik toevallig het antwoord daarop had, dus mss heeft ze als een gek zitten gokken op het examen zelf en heeft ze - warempel - het juiste geschreven? Geen idee.
Taal & Cultuur 2 moet ik inderdaad opnieuw doen, 2e bachelor taalbeheersing was ik er vorig jaar al op door. Wat ik mij ervan herinner is dat ze vooral zinnen, uitdrukkingen en woorden uit het euh... "2de jaar"-gedeelte nam (sorry, weet niet welke kleur dat is). Soms ook een moeilijk woordje uit het eerste, dus als ik jou was zou ik alles toch goed bekijken als je de tijd ervoor hebt. Alleszins succes ermee Silke. En als je nog wat vragen hebt....stel ze gerust hé. Hoewel, als dommerd kan ik je misschien niet echt helpen Wink
Back to top Go down
Sponsored content





Italiaans Vertaling Empty
PostSubject: Re: Italiaans Vertaling   Italiaans Vertaling Icon_minitime

Back to top Go down
 
Italiaans Vertaling
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» vertaling ita
» Grammatica Italiaans

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum TT :: Vlekho! :: Examens 2e Bach!-
Jump to: