Forum TT
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Forum TT

Alles over TT Vlekho!
 
HomeSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 Levensvragen

Go down 
5 posters
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
KATERien

KATERien


Number of posts : 75
Age : 36
Localisation : bisnis of kuttekot
Registration date : 2007-06-26

Levensvragen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Levensvragen   Levensvragen - Page 2 Icon_minitimeTue Jun 17, 2008 7:54 pm

eh...
wát is er met haar gebeurd??

ik ben nie zo voor die programma's genre 'wie wordt de man van' of 'br zkt vrw'

dus update plzz
Back to top Go down
Valentino

Valentino


Number of posts : 215
Age : 41
Localisation : Tussen de Marokkanen & Turken van Sint-Joost-Ten-Node
Registration date : 2007-05-25

Levensvragen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Levensvragen   Levensvragen - Page 2 Icon_minitimeTue Jun 17, 2008 8:15 pm

wel, naar het schijnt had ze dus voor een kerel gekozen, samen weggeweest bla bla bla... en toen ze vroegen of ze nu, drie maand later, samen waren zeiden ze "neen". en zijn reden was: ik besefte opeens dat "huppeldepup" (naam van zijn ex) de enige ware is voor me, en is 'm terug bij haar gegaan.

En nu is Phaedra weer helemaal alleen, en zijn er 30 andere gasten teleurgesteld omdat zij stiekem stalkers zijn en een andere aap, die haar niet eens wil, met haar ervandoor is gegaan om haar dan te kwetsen.


Sad
Back to top Go down
emanuela

emanuela


Number of posts : 62
Registration date : 2007-05-29

Levensvragen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Levensvragen   Levensvragen - Page 2 Icon_minitimeTue Jun 17, 2008 8:38 pm

vaal is er precies van aangedaan. was jij een van die andere kandidaten mss? Wink
Back to top Go down
B




Number of posts : 164
Age : 36
Localisation : VUB campus Etterbeek (kotnr 150)
Registration date : 2007-05-28

Levensvragen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Levensvragen   Levensvragen - Page 2 Icon_minitimeTue Jun 17, 2008 9:59 pm

emanuela wrote:
mensen doen toch alles om in de media te komen ze. hoewel het niet altijd de juiste manier is. Allow scheiden, en dan binnen enkele maanden wss jo en vrouw terug een koppel, allemaal mediageile mensen ze.

miss is da ook zo een "grapje" zoals den luc in zijn prison


Marjan wrote:
Da is het beste plan dat ik ooit gehoord heb rock on

Maar wat dan met Jo? (En, neeh, ik ben GEEN vrijwilliger!!)

we kunne ook altijd de andere marjan sturen he, dies nu toch singel en tis ni da ze beter gaat vinden he (of ben ik nu grof miss???)
Back to top Go down
http://www.myspace.com/modestemodest
Marjan

Marjan


Number of posts : 98
Age : 36
Localisation : Leuven
Registration date : 2007-06-08

Levensvragen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Levensvragen   Levensvragen - Page 2 Icon_minitimeWed Jun 18, 2008 10:57 am

Bon, twordt tijd da ik hier ene paar dingen rechtzet:

1.
B wrote:
we kunne ook altijd de andere marjan sturen he, dies nu toch singel en tis ni da ze beter gaat vinden he (of ben ik nu grof miss???)
Neeeh, Bjorn, gij zijt ni grof! Meer nog: "meelevend" zou uw tweede naam kunnen zijn!

2.
B wrote:
miss is da ook zo een "grapje" zoals den luc in zijn prison
Bedoelt ge Luc Steeno? Ik vrees dat ge hier onze Vlaamse raszangers door elkaar haalt, het grapje van het prison was wel degelijk afkomstig van onze goede vriend Jo himself!!

3.
Valentino wrote:
wel, naar het schijnt had ze dus voor een kerel gekozen, samen weggeweest bla bla bla... en toen ze vroegen of ze nu, drie maand later, samen waren zeiden ze "neen". en zijn reden was: ik besefte opeens dat "huppeldepup" (naam van zijn ex) de enige ware is voor me, en is 'm terug bij haar gegaan.
Laat mij even aanvullen dat de vakliteratuur een paar weken later meldde dat "huppeledepup" toch niet de ware bleek te zijn voor die kerel. Phaedra en de kerel besloten goede vrienden te blijven "want ze konden elkaar toch zo'n heerlijke steken geven"

4.
KATERien wrote:
ok, en dan word ik een van de kandidaten,

maar dan komt zijn knappe neef ten tonele, en val ik daarvoor... da zal de kijkcijfers de lucht doen inschieten
Geweldig plan, Katrien! Ze worden hier beter met de moment! Zou het einde van de examens dat in zicht komt, daar ergens voor tussenzitten?
Ik heb zelfs nog een beter plan: als we nu achteraf ook nog laten uitkomen dat die knappe neef eigenlijk homo is? OF NEEH: dat hij vroeger de knappe NICHT van Jo was?? Mss kunnen we zo wel een plaatsje in primetime veroveren?? En misschien kunnen we ook nog een liefdesverklaring van Jo zelf lospeuteren, voor zijn Marcella. Zo van "ik besef dat ik te ver gegaan ben met die Griekse (wie niet kan volgen, gelieve zich te wenden tot de eerder genoemde vakliteratuur), maar mijn hart klopt alleen voor jou"

...
Back to top Go down
B




Number of posts : 164
Age : 36
Localisation : VUB campus Etterbeek (kotnr 150)
Registration date : 2007-05-28

Levensvragen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Levensvragen   Levensvragen - Page 2 Icon_minitimeWed Jun 18, 2008 11:56 am

Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked


PS: vergeef me mijn flater van luc en jo...Ik ben op erasmus geweest Rolling Eyes
Back to top Go down
http://www.myspace.com/modestemodest
KATERien

KATERien


Number of posts : 75
Age : 36
Localisation : bisnis of kuttekot
Registration date : 2007-06-26

Levensvragen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Levensvragen   Levensvragen - Page 2 Icon_minitimeWed Jun 18, 2008 12:09 pm

hilarisch hilarisch hilarisch hilarisch hilarisch hilarisch

super !

mss kunnen we daar dan ook aan toevoegen dat ik al op de hoogte was van zijn vroegere vrouw-zijn... ik had hem immers al leren kennen in het travestietenmilieu, want na zijn operatie had hij er precies toch wat spijt van dat hij zich definitief had laten omvormen tot man. dus om de schade wat te beperken treedt hij elke vrijdag- en zaterdagavond op in 'The Birdcage' als Dana International
Back to top Go down
emanuela

emanuela


Number of posts : 62
Registration date : 2007-05-29

Levensvragen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Levensvragen   Levensvragen - Page 2 Icon_minitimeWed Jun 18, 2008 12:42 pm

Nu marjan toch over plannen bezig was, zou ik voorstellen dat we er een plan chronologique van maken, of énumératif, of het leukste, plan d'aide à la décision. jaja emanuela heeft geleerd, of ze het morgen kan toepassen, haha wss niet Very Happy
Back to top Go down
B




Number of posts : 164
Age : 36
Localisation : VUB campus Etterbeek (kotnr 150)
Registration date : 2007-05-28

Levensvragen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Levensvragen   Levensvragen - Page 2 Icon_minitimeWed Jun 18, 2008 1:58 pm

KATERien wrote:
treedt hij elke vrijdag- en zaterdagavond op in 'The Birdcage' als Dana International

hoe komt dat gij zo'n dingen kent???

Miss kunde dan ook nog zo in de laatste aflevering een plotchange late plaatse vinden dat z'n Marcelleke hem terug neemt na de losgepeuterde liefdesverklaring, tot blijkt dat eig de GriekSE in het echte leven (buiten de roddels) een Griek is en de eigenaar van die 'The Birdcage'....('t zou wa meer spektakel kunnen geven met Jo De Poorter(e), just keeping options open...)
Back to top Go down
http://www.myspace.com/modestemodest
KATERien

KATERien


Number of posts : 75
Age : 36
Localisation : bisnis of kuttekot
Registration date : 2007-06-26

Levensvragen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Levensvragen   Levensvragen - Page 2 Icon_minitimeWed Jun 18, 2008 2:04 pm

B wrote:
hoe komt dat gij zo'n dingen kent???

the birdcage is film over homo's en travestieten dawe samen gezien ebben bjorn... met robbin williams....

fijn om te weten da alles wat we samen deden zoveel betekend heeft voor u! Sad
Back to top Go down
Marjan

Marjan


Number of posts : 98
Age : 36
Localisation : Leuven
Registration date : 2007-06-08

Levensvragen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Levensvragen   Levensvragen - Page 2 Icon_minitimeWed Jun 18, 2008 3:41 pm

cheers We komen er, we komen er!

We worden een echt kijkcijferkanon!

... waar een beetje brainstormen al ni goed voor is (da is precies het belangrijkste in mn leven geworden, er wordt zowel in de cursus van Van Coillie als in die van Peeters gewichtig over gedaan Sad Gelukkig is er nog het leven van Jo en aanverwanten om me aan vast te klampen)
Back to top Go down
B




Number of posts : 164
Age : 36
Localisation : VUB campus Etterbeek (kotnr 150)
Registration date : 2007-05-28

Levensvragen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Levensvragen   Levensvragen - Page 2 Icon_minitimeWed Jun 18, 2008 6:02 pm

KATERien wrote:
B wrote:
hoe komt dat gij zo'n dingen kent???

the birdcage is film over homo's en travestieten dawe samen gezien ebben bjorn... met robbin williams....

fijn om te weten da alles wat we samen deden zoveel betekend heeft voor u! Sad

haja der lijkt me wel iets van aan... iets van een zoon die wil trouwen ofzo he neh?

En de dinge die we samen deden... een film kijken.... Ik onthoud eerder andere dingen, you know what I mean Wink
you know i love you!! kus (jullie allemaal trouwens, ik wil niemand voortrekken...)
Back to top Go down
http://www.myspace.com/modestemodest
KATERien

KATERien


Number of posts : 75
Age : 36
Localisation : bisnis of kuttekot
Registration date : 2007-06-26

Levensvragen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Levensvragen   Levensvragen - Page 2 Icon_minitimeWed Jun 18, 2008 9:26 pm

B wrote:
En de dinge die we samen deden... een film kijken.... Ik onthoud eerder andere dingen, you know what I mean Wink


W T F ????

nu denk iedereen da we seks hebbe gehad of zo !!!

dus vr alle duidelijkheid:: da was nie het geval
Back to top Go down
emanuela

emanuela


Number of posts : 62
Registration date : 2007-05-29

Levensvragen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Levensvragen   Levensvragen - Page 2 Icon_minitimeWed Jun 18, 2008 9:56 pm

zelfs da wordt ons ni gegund Very Happy al die sappige verhaaltjes maken de exames net iets dragelijk Very Happy en ja ik heb nood aan sappige verhaaltjes Wink
Back to top Go down
Valentino

Valentino


Number of posts : 215
Age : 41
Localisation : Tussen de Marokkanen & Turken van Sint-Joost-Ten-Node
Registration date : 2007-05-25

Levensvragen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Levensvragen   Levensvragen - Page 2 Icon_minitimeThu Jun 19, 2008 1:07 am

hahaha Katrien, meteen in paniek schieten, funny thing. Trust me, ik dacht daar totàààààààl niet aan zeker niet


En emanu.. sappige verhaaltjes, ik heb er een boel van *rrrr*
Back to top Go down
B




Number of posts : 164
Age : 36
Localisation : VUB campus Etterbeek (kotnr 150)
Registration date : 2007-05-28

Levensvragen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Levensvragen   Levensvragen - Page 2 Icon_minitimeThu Jun 19, 2008 3:18 am

woopsiedaisy
miss een verkeerde uitdrukking gebruikt idd.....achja sta ik ni bekend voor de verkeerde dinge te zeggen ofzo ... nee, iets in mij moet da toch rechtvaardigen ni


Oh en Valentino, niemand gaat u tegenhouden om al die sappige verhaaltjes hier op het forum te smijten, zodat iedereen kan meesmullen... jullie hebben miss gedaan zaterdag, ik moet nog een week doen.... WE NEED IT, I NEED IT!!! (de sappige verhaaltjes wel te verstaan)
Back to top Go down
http://www.myspace.com/modestemodest
Marjan

Marjan


Number of posts : 98
Age : 36
Localisation : Leuven
Registration date : 2007-06-08

Levensvragen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Levensvragen   Levensvragen - Page 2 Icon_minitimeThu Jun 19, 2008 2:35 pm

Iets zegt me da we al veel te ver zijn afgeweken van de essentiele levensvragen ...
Back to top Go down
Valentino

Valentino


Number of posts : 215
Age : 41
Localisation : Tussen de Marokkanen & Turken van Sint-Joost-Ten-Node
Registration date : 2007-05-25

Levensvragen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Levensvragen   Levensvragen - Page 2 Icon_minitimeThu Jun 19, 2008 2:48 pm

Waarom eten wij?
Back to top Go down
B




Number of posts : 164
Age : 36
Localisation : VUB campus Etterbeek (kotnr 150)
Registration date : 2007-05-28

Levensvragen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Levensvragen   Levensvragen - Page 2 Icon_minitimeThu Jun 19, 2008 2:54 pm

om te ontdekken dat de ene prof u steunt en u wil helpen om u punten op het een vak omhoog te krijgen......of miss gwn omdat je honger hebt....


DE grote levensvraag, waarom moet je 15 A4 pagina's recto verso kennen met woordenschat als er op het examen slechts 5 woordjes gevraagd worden?

of: Waarom krijg je punten op hetgeen er gezegd word op het examen en ni in de vertaling die je hebt gedaan voor dei Venezuelaanse vrouw die je de dag ervoor in de colruyt geholpen hebt omdat ze geen woord engels, ndl of frans sprak?
Back to top Go down
http://www.myspace.com/modestemodest
Marjan

Marjan


Number of posts : 98
Age : 36
Localisation : Leuven
Registration date : 2007-06-08

Levensvragen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Levensvragen   Levensvragen - Page 2 Icon_minitimeThu Jun 19, 2008 9:44 pm

cheers en we zijn weer weg!

Of "waarom moet de buurman met zijn basketbalverslaafde zoon onder MIJN raam komen VOETBALLEN en niet in zijn eigen tuin???"

en vooral "waarom durf ik er niets op te zeggen, zeker nadat de buurvrouw me 1000 keer verzekerd heeft dat ik iets moet laten weten als man- en zoonlief te veel lawaai maken?"

scratch
Back to top Go down
emanuela

emanuela


Number of posts : 62
Registration date : 2007-05-29

Levensvragen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Levensvragen   Levensvragen - Page 2 Icon_minitimeThu Jun 19, 2008 9:48 pm

hoeveel uur ga ik deze dagen slapen, wetend dat ik 5 p per uur leer, als ik geluk heb, en de cursus meer dan 200 p telt???????? Question Shocked
Back to top Go down
KATERien

KATERien


Number of posts : 75
Age : 36
Localisation : bisnis of kuttekot
Registration date : 2007-06-26

Levensvragen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Levensvragen   Levensvragen - Page 2 Icon_minitimeThu Jun 19, 2008 9:50 pm

AMEN TO THAT
Back to top Go down
Sponsored content





Levensvragen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Levensvragen   Levensvragen - Page 2 Icon_minitime

Back to top Go down
 
Levensvragen
Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum TT :: Niet-schoolse zever! :: Algemene niet-schoolse zever!-
Jump to: