Forum TT
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Forum TT

Alles over TT Vlekho!
 
HomeSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 BOE !

Go down 
4 posters
Go to page : 1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
Marjan

Marjan


Number of posts : 98
Age : 36
Localisation : Leuven
Registration date : 2007-06-08

BOE ! Empty
PostSubject: BOE !   BOE ! Icon_minitimeWed Oct 22, 2008 1:59 pm

Awel, wordt er hier ni meer gecommuniceerd sinds we HUB zijn ofzo????

Komaan, éh, laat de roddels tot mij komen!
Back to top Go down
B




Number of posts : 164
Age : 36
Localisation : VUB campus Etterbeek (kotnr 150)
Registration date : 2007-05-28

BOE ! Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! Icon_minitimeSat Nov 01, 2008 5:40 pm

awel ik was ook al aant denke...
mja roddels heb ik wel ni... daar ben ik trouwens ook veel te braaf voor...
Back to top Go down
http://www.myspace.com/modestemodest
Marjan

Marjan


Number of posts : 98
Age : 36
Localisation : Leuven
Registration date : 2007-06-08

BOE ! Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! Icon_minitimeMon Nov 03, 2008 3:31 pm

Question

Iets zegt me dat dit ironie is :p

Maar toch bedankt om te reageren op mijn oproep! Nu de rest nog wakkerschudden...
Back to top Go down
B




Number of posts : 164
Age : 36
Localisation : VUB campus Etterbeek (kotnr 150)
Registration date : 2007-05-28

BOE ! Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! Icon_minitimeTue Nov 04, 2008 10:26 pm

ik vind het geen ironie, en als ik het vind...

but Marjanneke I thinks we are the only twos...
Back to top Go down
http://www.myspace.com/modestemodest
Marjan

Marjan


Number of posts : 98
Age : 36
Localisation : Leuven
Registration date : 2007-06-08

BOE ! Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! Icon_minitimeWed Nov 05, 2008 11:07 am

Ik vrees het ook Sad

BOE aan alle HUB'ers die niet de minste moeite doen om enige nagedachtenis aan Vlekho levend te houden!!

En voor de rest denk ik dat we dit gesprek maar beter op msn verderzetten, vermits we toch the only hier aanwezige twos zijn...
Back to top Go down
B




Number of posts : 164
Age : 36
Localisation : VUB campus Etterbeek (kotnr 150)
Registration date : 2007-05-28

BOE ! Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! Icon_minitimeFri Nov 14, 2008 2:18 am

NIX ERVAN!!! NIX ZEG IK U!!!!!
OVER MIJN DOOD LIJK (laat de toekomstige taalmensen nu maar reageren op DIT (weeral een fout!!) tautologie (ja ik weet eig gwn ni hoe ge dees schrijft))

Wij gaan in onze enige twos da spel hier draaiende houden!!! MSN is nix vergeleken met zo'n megacool forum dat aan het doodgaan is...

DUS marjean... welke roddels heeft u zo al te vertellen?
Back to top Go down
http://www.myspace.com/modestemodest
Marjan

Marjan


Number of posts : 98
Age : 36
Localisation : Leuven
Registration date : 2007-06-08

BOE ! Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! Icon_minitimeFri Nov 14, 2008 11:08 am

Oei roddels...

Ge weet dak daar geen "kanjer" in ben Wink Emanuela is daar beter in Smile

Euhm, ik heb er wel een paar straffe, maar uit zelfbehoud gooi ik die niet op het forum, ge zult me daarvoor eens moeten aanspreken op msn.

En voor de minder straffe, laat me eens in mijn geheugen graven...
Ahjah:
1) Dingeske (you know who) bleek oprecht beledigd te zijn dat ik met Emanuela en Eline naar Clouseau ga en dat we haar niet hadden meegevraagd. Ja, wat denkt ze, na alles wat ze uitsteekt? En trouwens, zij gaat zelf ook met een vriendin, en heeft ons ook ni meegevraagd!! Enfin, toen ze "erachter kwam", met al haar speurwerk, zegt ze zo heel vriendelijk (zoals we gewoon zijn van haar) tegen Emanuela "ah, bedankt om me mee te vragen, hé" Surprised
2) Die kerel van informatica wiens naam ik hier achterstevoren schrijf, omdat hij er anders mss al googelend zou kunnen opkomen, SNEEG dus (ik weet eigenlijk ni of gij die ooit gekend hebt, maar bon), die geeft nog altijd oervreemede taken op. Zo moesten we overlaatst ambiguiteit uit Engelse zinnen halen, en IK KON ER NIX VAN! We moesten da tijdens de les maken en dan doorsturen. Veerle heeft me de uitleg gegeven over msn, en ik had (om de spreekwoordelijke "nah" te geven) gemaan dwaze contexten verzonnen om de ambiguiteit op te klaren. Zo had ik het over wedstrijden van de 3Suisses en pratende cavia's Roy en ik-weet-zijn-naam-niet-meer-maar-het-was-ook-belachelijk. Nick zei dat mijn rebelse gedrag erover ging *blinkblink*, en wat zie ik nu? De punten staan op Toledo (oh, excuseer me, hubwise) en ikke, moi, io, yo, I heb 9/10
HAHAHA

Kwetet, tzijn, geen sappige roddels, maar het is beter dan nix, hé!

Nu gij...
Back to top Go down
B




Number of posts : 164
Age : 36
Localisation : VUB campus Etterbeek (kotnr 150)
Registration date : 2007-05-28

BOE ! Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! Icon_minitimeFri Nov 14, 2008 4:00 pm

zaaaaaaaaaaaaalig punt 1)
van punt 2) snap ik zelf ni veel maar de score is indrukwekkend!!!
en zeg maar tegen den uwen (Nick dus) dat rebels gedrag zeer goed is en dat ge zo nog iets bereikt in het leven (tenzij ge zoals Nick in het leger zit) (en dan heb ik het ni over het iets bereiken maar over het rebels gedrag)

mijn roddels...
Ik ben daar ook ni zo goed in (a) (da zou nu een engeltje moeten zijn :-D )
MAAR
Ik heb een longontsteking en een bronchite... ni zo interessant maar toch...
oehoeh (nee geen aap) i kheb nog iets interessants... over hoe ik ni opval!!!
Ik kom zo een uurtje te laat in de les aan, ik klop op de deur en doe open, zeg heel beleefd "Hola, perdon, tenía otra classe" (maw Goeiedag, sorry maar ik had nog een andere les) die vrouw die les geeft (het is geen dr en ook geen prof...) zegt zo op een rare toon "Hola".
Ik ga rustig en braaf (zoals ik ben he) zitten en pak mijn boeken. Ondertussen heerst er een stilte ge kunt het u ni inbeelden hoe stil het was... Ik voelde me vereerd omdat ik dacht dat er gewacht werd op mij TOT de vrouw die lesgeeft zegt " Y quién eres tu?" (maw wie ben jij)...
Ik gans geschockeerd... Ik zeg "Bjorn" ... "Ah Joran" *kijkt ff in haar papieren* "no està en mi lista" (maw je staat niet in mijn lijst) was de repliek... "No, he dicho Bjorn" "Ah johan" "No B-J-O-R-N" "Aaaaaaaaaaaaaaaah Bjorn ... Tampoco està en mi lista"...
Ik stond dus gewoon ni ingeschreven in haar persoonlijke boekhouding... Nu in het 2 jaar kent ze mij nog ni!!!
Hoe voorbeeldig is da ni!!

kzal eens denken over echte roddels!!

Oh ja, Katrien en Silke hebben gekust (I have prove no matter what they say) want naar het schijnt blackmailed Katrien mij ook...(heb ik van horen zeggen)

tot de roddel!!
Back to top Go down
http://www.myspace.com/modestemodest
SiL

SiL


Number of posts : 95
Age : 36
Localisation : Izegem
Registration date : 2007-05-24

BOE ! Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! Icon_minitimeSat Nov 15, 2008 4:01 pm

En OJA ik heb ook een roddel !
Da was nie de eerste keer, da ik een meisje gekust heb kiss
en bjorn heeft trouwens ook ene binnengedaan ! cheers

bounce Volgende roddel: zaterdag 21 november gaan Bjorn en ik naar DEATH CAB gaan zien !! bounce
Back to top Go down
SiL

SiL


Number of posts : 95
Age : 36
Localisation : Izegem
Registration date : 2007-05-24

BOE ! Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! Icon_minitimeSat Nov 15, 2008 4:05 pm

EN ik heb ook 9/10
Very Happy
Back to top Go down
B




Number of posts : 164
Age : 36
Localisation : VUB campus Etterbeek (kotnr 150)
Registration date : 2007-05-28

BOE ! Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! Icon_minitimeSun Nov 16, 2008 6:12 pm

ale silke ook nen profisiat met uw 9!!
wij gaan idd nr Death Cab kijken vant weekend
Ik heb NIEMAND binnegedaan, gwn gekust...

dedju, nu ben ik mijne ECHTE roddel vergeten door die commentaar...
Ik ga erover nadenken en I'll come back to you, Marjean-ke


Last edited by B on Sun Nov 16, 2008 6:13 pm; edited 1 time in total (Reason for editing : en de rest natuurlijk ook...)
Back to top Go down
http://www.myspace.com/modestemodest
Marjan

Marjan


Number of posts : 98
Age : 36
Localisation : Leuven
Registration date : 2007-06-08

BOE ! Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! Icon_minitimeMon Nov 17, 2008 2:26 pm

How, Bjorn, uw verhaal over het een uur te laat komen in de les was ook hoogstens interessant, ik geef het toe.

Maar het verhaal van Silke en Katrien was toch iets sappiger Smile

affraid affraid affraid

Ik ben trouwens oprecht geshoqueerd! Katrien en Silke gekust? En waarom dan wel? Niet dat ik jaloers ben, maar ik vind het toch wel spannend! Komaan, tell me all about it!

Ohjah, en Silke, hoe kunt ge nu 9/10 hebben, ge ging die taak toch ni maken? There is something rotten in the state of Denmark :p Ofwel heb je SNEEG weer rond je vingertje gedraaid ...

En dit wil ik ook even kwijt: er is weer leven op het forum :hiphoi! Nu Emanuela en Vaal nog betrekken en off we go!

Meanwhile: laat de roddels tot mij komen...
Back to top Go down
B




Number of posts : 164
Age : 36
Localisation : VUB campus Etterbeek (kotnr 150)
Registration date : 2007-05-28

BOE ! Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! Icon_minitimeMon Nov 17, 2008 5:42 pm

trouwens een wel gemeende sorry aan de (hoe verbloem ik dit....) "niet zo leuke naamgenoot van Marjan de Leuke I" omdat ik en Silke haar nt meegevraagd hebben (hoewel ik mezelf ook heb moeten uitnodigen...mr toch bedankt dat ik mee mag :-p)

Ik weet zelf niks van dat kusgedoe, ik heb gwn foto's...

en idd wat een opmerkzaamheid van de Leuvense Leukheid queen
ik mag hieruit ook wel minder goed nieuws uit halen... we zijn niet meer de enige twos... maar de enige bomen... (threes... zonder h...)

en zo probeer ik van mijnentwege het forum bollende te houden, want roddels zijn niet tot mij gekomen...
Back to top Go down
http://www.myspace.com/modestemodest
B




Number of posts : 164
Age : 36
Localisation : VUB campus Etterbeek (kotnr 150)
Registration date : 2007-05-28

BOE ! Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! Icon_minitimeMon Nov 17, 2008 5:43 pm

yet
Back to top Go down
http://www.myspace.com/modestemodest
Marjan

Marjan


Number of posts : 98
Age : 36
Localisation : Leuven
Registration date : 2007-06-08

BOE ! Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! Icon_minitimeMon Nov 17, 2008 6:12 pm

Woooow

Bjornieboy, wat had ge gedronken toen ge voorgaand bericht schreef? Zo vergezocht maar tegelijkertijd toch zo passend? Dat brengt me terug naar mijn puberteit, wanneer ik zelf nog tijd had om tot zulke geweldige vondsten te komen!

Nuja, ik voel me ook helemaaaaal niet buitengesloten, hoor. Geen erg dat ik niet ben meegevraagd naar de film. Hoewel, nu je hier zo je excuses aanbiedt, lijkt het wel of het uitje geheim moest blijven?? In dat geval voel ik me wel uitgesloten, hoor...
Maar bon, bij deze ook mijn excuses dat ik je niet hebben meegevraagd naar Clouseau, ik acht je zeker niet even laag als de, zoals jij het zo mooi verbloemt, "niet zo leuke naamgenoot van Marjan de Leuke I". Ik herinner me trouwens opeens dat ik je daar in het Sportpaleis ook eens heb zien zitten (jaja, van alle miljoen oneindige plaatsjes zat Bjornieboy met zijn familie toch wel niet 1 blok verder dan ik met mijn familie, zeker? -> dat was nog in de tijd dat ik nog niet met HUBvrienden naar zulke historische evenementen ging )

Maar bon, ik ben aan het afdwalen. Wat ik eigenlijk wou zeggen: ge hebt toch wel al roddels gekregen, Bjorn? Zo vergeetachtig, allez, zeg. Maar allez, om u gelukkig te stellen, er schiet er mij hier net weer eentje binnen: naart schijnt heeft Catteau haar haar afgeschoren en is ze nu bros! Ik heb het nog niet gezien, maar Tessa en Sara zagen er oprecht geshoqueerd uit, dus ik geloof hen...

Maar even terug naar jouw roddel: aangezien je bewijsmateriaal hebt: posten die handeeellll!! Of minstens doormailen...
Back to top Go down
B




Number of posts : 164
Age : 36
Localisation : VUB campus Etterbeek (kotnr 150)
Registration date : 2007-05-28

BOE ! Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! Icon_minitimeWed Nov 19, 2008 1:43 am

de vraag is niet wat ik had gedronken, de vraag is ja verder kom ik ook ni ma ge geraakt er wel uit he *knipoog*

Idd, nu ge da zo zegt, da was mijne leukste verjaardagscadeau... dat gij daar waart, want sorry ma na clouseau gaan LEEK mij leuk maar om daar nu echt 3 UUR naar te luisteren nee dank u... (het is trouwens (om juist te zijn he) mijn nieuw-samengesteld gezin, volgens de overhuid althans...)
btw historische evenementen? is da ni net over the top... zo een heel klein beetje... (lap al die clouseau fans op mijn kap... alsof die van milk inc nog ni genoeg zijn)

En ik heb wel roddels, maar ni over mensen da jullie kennen... Ik ben nu een VUBvriend he... heb roddels over VUBmensen...

Catteau... da was die boerin met haar vettig haar he? Tja, nu is ze tenminste van haar vettig haar af *very big smile with the toepasselijke foute lach*)
trouwens hoe kan Tessa da gezien hebben? Die is zo blind als een koe (ahnee ne mol zeker...) die ziet nog ni es op haar vergrootglasschermcomputerding... hoewel ze zag dan weer wel dat de kip curry er lekker uit zag.... hmmm (details bij Sara)
(het gaat hier toch over de Tessa die blind is en de Sara die Vanespen heet he?)

Als ik die foto('s) post of doormail heb ik geen chantage materiaal meer he... ge weet nooit wnr ik da nog nodig heb... mij kennende en de affronten die ik meemaak, ga ik da nog hard nodig hebben...

zijn er geen roddels over geitje?(mijn niet zo verbloeming van de naamgenoot van de Leuvense Leukheid....)
Die haar gans leven is toch een grote joke dus daar moete wel roddels van zijn en het leuke is, roddels over haar zijn altijd grappig ook nog...
zoals toen het gedaan was met haar lief... ahnee da moest intriest zijn... tja ik vond het hilarisch....
Back to top Go down
http://www.myspace.com/modestemodest
B




Number of posts : 164
Age : 36
Localisation : VUB campus Etterbeek (kotnr 150)
Registration date : 2007-05-28

BOE ! Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! Icon_minitimeWed Nov 19, 2008 1:45 am

roddels over Kim-ik-ga-shoppen-op-de-avenue-louise-ma-daar-komt-gij-wsl-ni zijn ook altijd welkom!!!!!
Mr kdenk dat die dan van Silly Sil moeten komen...
Back to top Go down
http://www.myspace.com/modestemodest
SiL

SiL


Number of posts : 95
Age : 36
Localisation : Izegem
Registration date : 2007-05-24

BOE ! Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! Icon_minitimeWed Nov 19, 2008 7:00 pm

zoek en gij zult vinden
vooral dan op de website van pro gaudio bij de foto's van het matroesjka's feestje
Very Happy
Back to top Go down
Marjan

Marjan


Number of posts : 98
Age : 36
Localisation : Leuven
Registration date : 2007-06-08

BOE ! Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! Icon_minitimeWed Nov 19, 2008 7:48 pm

Tijd dat ik me nog eens moei...

1/ ik wacht nog steeds op de pittige details, Silke en Katrien??
2/ Nee, het gaat hier helemaal niet over blinde Tessa en Sarah Vanespen, het gaat hier over (excuseer dat ik de achternaam gebruik, maar bij mijn weten hebben die mensen geen bijnaam, proficiat trouwens, daar moet ge eigenlijk wel moeite voor doen om 4 jaar zonder bijnaam rond te lopen op Vlekho?!) Tessa Van Winkel (FS) en Sarah Jacobs (EF)
3/ Juuupssss, dat is Catteau. Wat kan jij toch heerlijk subtiel wezen, Bjornieboy...
4/ over de geit post ik geen roddels meer in het openbaar, want ik wil ze geen bewijsmateriaal geven om onder de neus van mijn promotor te schuiven. Net nu mijn "negeer en heers"-techniek vruchten begint af te werpen... queen
5/ Om u te troosten, heb ik wel een roddeltje over Kim-ik-ga-shoppen-op-de-avenue-louise-ma-daar-komt-gij-wsl-ni . Hou u vast, de informatie komt dan nog wel van mijn naamgenoot zelve!! Hier komt-ie: bovengenoemde Kim had haar boeken in een locker gestopt op school, maar om één of andere snuggere reden besloot HUB dat ze die bepaalde locker beu was en die dus weggegooid moest worden. En dat hebben ze dan ook gedaan, zonder verwittiging, met inhoud en al *grijns*. Volgens de overlevering heeft bovengenoemde Kim haar teergeliefde spulletjes nooit meer teruggezien en wist Liekens ook ni veel meer te zeggen, dan "oei, daar kunnen we ni veel meer aan doen", ofzo; Heheh pig

That'll do for a while...

Bubaaaaai
Back to top Go down
B




Number of posts : 164
Age : 36
Localisation : VUB campus Etterbeek (kotnr 150)
Registration date : 2007-05-28

BOE ! Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! Icon_minitimeThu Nov 20, 2008 12:58 am

aaaaaaaaaaaaaaaahaha die Kim toch ... ze zal altijd even daar-zijn-geen-woorden-voor blijven!!!

ja subtiliteit is mijn ding...

volgens mij is Silke haar reply het antwoord op uw punt 1/ Marjean

Tessa dinges van FS ken ik ni, en Sara Jacobs van nog-een-taal-F ken ik wel :-D (En als zij er geshockeerd uitzag...volgens mij is ze veel gewoon, vrienden zijn met Valéry... ale nix tegen Valéry he..)

euhm was er dan nog iets???

ahja negeer en heers-techniek??? Explanation please...
Back to top Go down
http://www.myspace.com/modestemodest
Marjan

Marjan


Number of posts : 98
Age : 36
Localisation : Leuven
Registration date : 2007-06-08

BOE ! Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! Icon_minitimeFri Nov 21, 2008 11:49 am

Aaaah, ok: gevonden Smile

Ma, euhm, Silke, ik vindet een beetje pijnlijk om te zeggen, maar ik vind toch dat ge dit moet weten... Godjah, hoe moet ik het zeggen... *slik* Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen...

... Ik denk dat ge ni de enige waart die Katrien die avond gekust heeft ...

(pijnlijk stilte)

:p
Back to top Go down
B




Number of posts : 164
Age : 36
Localisation : VUB campus Etterbeek (kotnr 150)
Registration date : 2007-05-28

BOE ! Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! Icon_minitimeFri Nov 21, 2008 1:00 pm

HAHAHA
STRIKE!!!

ik wist eig ni dat die ook op de PG-site stonden...
Back to top Go down
http://www.myspace.com/modestemodest
Marjan

Marjan


Number of posts : 98
Age : 36
Localisation : Leuven
Registration date : 2007-06-08

BOE ! Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! Icon_minitimeSat Nov 22, 2008 11:50 am

Het sneeeeuuuwwwwwtttttt! albino
Back to top Go down
B




Number of posts : 164
Age : 36
Localisation : VUB campus Etterbeek (kotnr 150)
Registration date : 2007-05-28

BOE ! Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! Icon_minitimeSat Nov 22, 2008 7:19 pm

ik heb het gemerkt.. man man
Ik was gisteren gaan feesten (in bxl) en ik was rond redelijk vroeg (uur of 7-Cool thuis, dus ik word wakker rond 15:30 ongeveer en zo'n half uurtje later wil ik gaan winkel (ik had nog altijd geen gordijn open gedaan) en terwijl ik dus onoplettend mijn kot uitkom...........schuif ik uit pardoes op mijn bips... (en dat deed heel veel pijn want ik heb een betonnen ondergrond aan mijn kot (ni mijn koNt))...
Back to top Go down
http://www.myspace.com/modestemodest
Marjan

Marjan


Number of posts : 98
Age : 36
Localisation : Leuven
Registration date : 2007-06-08

BOE ! Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! Icon_minitimeMon Nov 24, 2008 12:10 pm

hilarisch hilarisch hilarisch

toch vond ik koNt beter klinken, kwestie van het rijmschema te behouden Smile

Ik heb trouwens gisteren officieel mijn eerste sneeuwman in 3 jaar gemaakt! En hij bestond uit 3 grote bollen! rendeer
Dat moet gevierd worden !! zuipen
Back to top Go down
Sponsored content





BOE ! Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! Icon_minitime

Back to top Go down
 
BOE !
Back to top 
Page 1 of 4Go to page : 1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum TT :: Niet-schoolse zever! :: Algemene niet-schoolse zever!-
Jump to: