Forum TT
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Forum TT

Alles over TT Vlekho!
 
HomeSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 BOE !

Go down 
4 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4
AuthorMessage
B




Number of posts : 164
Age : 36
Localisation : VUB campus Etterbeek (kotnr 150)
Registration date : 2007-05-28

BOE ! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 4 Icon_minitimeTue Jan 20, 2009 3:27 pm

ik zie het verband in etymologie toch ni echt zitten, maar dat ligt idd volkomen aan mij... Ik probeer mijn uiterste best te doen om de perfectie van onze Queen(lees: Marjan de Leuke I) de benaderen ...

WAT!!!! 1semester 2e les!!!! Ik er al niet meer zijn!!!! Ik heb dus weliswaar elke les van ons schrijverke gevolgd hé... met de leuke zinnetjes bouwen enzo... dat was wsl de enige les die ik ooit echt heb meegevolgd...

Goed mijn mop heeft lang genoeg op zich laten wachten...:
Er was eens een notaris en hij zocht een helper. 3 mensen reageerden. De eerste man komt binnen en de notaris vraagt : "Kan jij tot tien tellen ?". "Ja! 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1.", antwoordt de man. "Het is goed dat je achteruit kan tellen maar kan je ook vooruit tellen?", zegt de notaris. "Nee,", zegt de man, "want ik ben altijd ruimtevaarder geweest..." Pech dus! De tweede komt binnen en de notaris vraagt opnieuw: "Kunt u tot tien tellen?". "Ja, 2 4 6 8 10 1 3 5 7 9."antwoordt de tweede man. "Dat is goed, maar kunt u dat ook gewoon?", vraagt de notaris opnieuw. "Nee," antwoordt hij, "want ik ben altijd postbode geweest..." Weer pech! Dan komt de 3de man binnen... en opnieuw "Kunt u tot tien tellen?" "Ja hoor, 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10!" "Prima!", zegt de notaris, "Mag ik eens weten wat u doet"? "Ik ben ambtenaar en die kunnen goed tellen.", zegt de man. "Heel goed", zegt de notaris helemaal blij natuurlijk, "en kunt u nog verder?", wilt hij nog weten.......

En dat komt natuurlijk het vervolg... dat jullie gaan raden...
Back to top Go down
http://www.myspace.com/modestemodest
Marjan

Marjan


Number of posts : 98
Age : 36
Localisation : Leuven
Registration date : 2007-06-08

BOE ! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 4 Icon_minitimeTue Jan 20, 2009 3:57 pm

Oeh, ik ben echt benieuwd naar het vervolg... Eerst even zelf een gokje wagen... Hmmm, niet gemakkelijk... Hoewel ik wel het gevoel heb dat ik die mop al eens gehoord heb... Even graven in mn geheugen -graaf, graaf-neeh, ik kom er niet meer op. Dan gok ik op : "nee, want om tien uur nam ik altijd een pauze en daarna deed ik niets meer", ofzo...

Laat me zeker weten of-ie juist is of niet!

Zeg, en wat vond je nu eigenlijk van de Lada-mop? Toch niet slecht, hé? En de indiaan met één been, kon die je bekoren?

Ohjah, nog een laatste vraagje: waarom schrijf je: dat jullie gaan raden...Voor zover ik nog enig bespeurvermogen bezit, bespeur ik hier enkel u en ik als actieve-aan-het-forum-gesprek-deelnemende-wezens.!
Ik blijf het schandalig vinden, er moeten acties ondernomen worden! Het kan niet zijn dat mensen een interessant leven hebben en zich niet met onnozele oninteressantigheden als fora bezighouden! Zeker niet tijdens cruciale examenperiodes! Boooh, Facebook, leve Forum TT!

HIPHOI, rock on enzo...
Back to top Go down
Marjan

Marjan


Number of posts : 98
Age : 36
Localisation : Leuven
Registration date : 2007-06-08

BOE ! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 4 Icon_minitimeTue Jan 20, 2009 3:59 pm

Hihi, ik zie net dat je ook online bent, Bjorn!

Wow, we hebben echt geen leven -slik -

Dan toch maar gaan thesissen...
Back to top Go down
B




Number of posts : 164
Age : 36
Localisation : VUB campus Etterbeek (kotnr 150)
Registration date : 2007-05-28

BOE ! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 4 Icon_minitimeTue Jan 20, 2009 8:25 pm

online waar? Very Happy ik ben overal online :p

Ik kende de indiaanmop al/nog... en de lada-mop was eig zo voorspelbaar... ale het kwam toch op hetzelfde neer...

Het einde van mijn mop heb je wel fout... het zou moeten zijn:
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10, boer, dame, koning

Ik zei jullie omdat ik hoopte op een reactie van iemand die niet Marjan noemt... niet dat jouw reacties mij storen, integendeel, maar een silke/emanuela/iemand anders-reactie zou ook nog wel eens leuk zijn... (en dan bedoel ik niet de 'haha een mopje van Bjorn'-soort reactie)

En nix tegen Facebook hé!!! Ik zit daar ook... Ah kijk!! Ik vind de tijd om beide dingen te combineren!!! Ik kom wel niet meer aan studeren toe, maar je moet je prioriteiten kennen :p(graptje he, ik studeer zo nu en dan als ik eens een pauze pak :p)
Back to top Go down
http://www.myspace.com/modestemodest
B




Number of posts : 164
Age : 36
Localisation : VUB campus Etterbeek (kotnr 150)
Registration date : 2007-05-28

BOE ! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 4 Icon_minitimeWed Jan 21, 2009 2:13 pm

ik ben hier zo een beetje aant rondneuzen op het forum... ik ontdek dat er slechts 1/12 actief is... MAAR wat ontdek ik meer... Marjan komt eens een kijkje nemen zonder iets te posten!!!
nog niet eens een "kiekeboe"...dat doet nu eens pijn zie, een steek in het hart! een mes dat 27 keer wordt omgedraaid in de wonde in je rug!!!
Back to top Go down
http://www.myspace.com/modestemodest
Marjan

Marjan


Number of posts : 98
Age : 36
Localisation : Leuven
Registration date : 2007-06-08

BOE ! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 4 Icon_minitimeWed Jan 21, 2009 3:24 pm

Oh, nee, BJORN, je mag het zo persoonlijk niet opnemen!

Oh, de laatste dagen heb ik elke keer iets gepost als ik kwam kijken, en vandaag was ik dat ook van plan, maar ik acht "nee, marjan, je bent speciaal om 8h opgestaan om te thesissen, doe dat dan ook". Ik weet het, dat komt mss wat grof over, maar bedenk dat ik ook besloot om niets te posten, omdat ik bedacht dat ik dan een ganse dag de tijd had om ideetjes te laten rollen in mijn achterhoofd, om dan op het einde van de dag met iets spitsvondig uit de hoek te komen!

Maarjah, bij deze heb ik dus mijn creatief proces moeten onderbreken, en dan komen er alleen serieuze, niet-grappigeof-spitsvodige dingen uit, hé! Volgende keer beter...

Maar Bjorn, ik moet wel zeggen dat die boer, dame, koning-mop GE-WEL-DIg was! Doet me denken aan de momenten dat ik inspiratieloos ben tijdens het thesisssen. Ja, lach daar niet mee, ik heb dus op mn computer boven geen internet, en bijgevolg dus ook geen facebook, msn, of andere interessantigheden, daardoor moeten inspiratieloze momenten genadeloos opgevuld worden met Patience, Spider Solitaire, of Mijneveger... :s

Ik moet spijtig genoeg ook toegeven dat ik Spider Solitaire alleen kan winnen als er enkel met schoppen gespeeld wordt, komen de harten erbij, dan ga ik af als een mietje...

Ja, lach er maar mee, maar op zich heeft een oninteressant leven ook wel z'n voordelen: als je het ultra-saai maakt, wordt een thesis hoegenaamd spannend! HIPHOI
Ik kan me al bijna niet meer houden, ik trek terug naar boven om eraan verder te werken :p

Tot de volgende, hopelijk met een iets spitsvondigere post!
Back to top Go down
B




Number of posts : 164
Age : 36
Localisation : VUB campus Etterbeek (kotnr 150)
Registration date : 2007-05-28

BOE ! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 4 Icon_minitimeWed Jan 21, 2009 6:34 pm

't was niet persoonlijk hoor, ik hoopte enkel ook een beetje dat er nog eens andere zielen op het forum kwamen en dachten dat de enige andere forumgenoot mij in de steek liet en dan zo terug zouden joinen...
Je moet alles uit de kast halen hé...!!! Ik hoop dat je het begrijp
LOL
Ik vind je mopjes echt wel leuk!!! Zo een afwisseling van het "volwassen" niveau... dan moet ik mij altijd slimmer voordoen en dat is minder leuk :-p

Trouwens ik kan absoluut geen Patience... en Spider Solitaire is zoooo gemakkelijk hé met 2 kleuren... als er 4 figuurtjes meedoen dan heb ik nog wat oefening nodig...

FYI Ik wou dat ik een saai leven had... niet dat er bij iet interessant gebeurd het is gewoon veel te druk... Heb je trouwens door dat je laatste zin een geweldige pun heeft...ik hoop voor jou dat die unintended was anders veegt die heeeeeeeel je post zomaar van tafel...
Back to top Go down
http://www.myspace.com/modestemodest
Marjan

Marjan


Number of posts : 98
Age : 36
Localisation : Leuven
Registration date : 2007-06-08

BOE ! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 4 Icon_minitimeThu Jan 22, 2009 1:20 pm

oesje, nee, ik kan geen pun bespeuren in mijn laatste zin? Ziet, het thesissen vreet al aan mijn hersens, en dan nog net het intelligentste deel ervan *zucht*

Ohjah, en goed nieuws: ik heb gisteren kunnen winnen met 2 kleurtjes in Spider Solitaire! Ge ziet, oefening baart kunst! Ik ga nu toch proberen 10 keer te winnen voor ik naar het hogere niveau met 4 kfiguurtjes ga... Oh, zeg, en wat is er nu moeilijk aan patience?? Misschien kan ik je wel met iets helpen, zo als wededienst voor je hulp met mijn artikelqueeste...

Ohjah, zeg, en dan een laatste, iets droeviger nieuwtje: ik ga nu anderhalve dag in congé, dus dan zal je me minder zien... Maar op zich is dat geen slecht nieuws, hé, het geeft je de kans je sociale leven verder uit te bouwen dan nkel mijn interessant persoontje :p Dus, andere forumpeople: grijp uw kans! Ohjah, en Bjorn, niet te veel getreurd, zaterdag begin ik terug te blokken, dus ik ben zeker dat er dan eens een onbewaakt moment komt wanneer ik nog eens kan komen piepen!

Allez, niet te veel geschreit en tot de volgende!
Back to top Go down
B




Number of posts : 164
Age : 36
Localisation : VUB campus Etterbeek (kotnr 150)
Registration date : 2007-05-28

BOE ! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 4 Icon_minitimeThu Jan 22, 2009 5:31 pm

oops *schaam schaam* de pun zit in de voorlaatste zin...

Ik heb ooit al eens 2 keer gewonnen bij de 4 figuurtjes... Ja en bij Patience nog nooit denk ik... ajawel gisteren heb ik het nog eens geprobeerd (lees: een uur aan een stuk) en toen heb ik 1 keer gewonnen!
Jay *doet absurd vreugdedansje*

Al een sjans dat er geen andere forumgebruikers zijn buiten ons twee, nu moet ik ni in volle spanning wachten en om de 10 minuten kijken om te zien of je al een nieuw berichtje gepost hebt... Nu kan ik rust mijn Archeologie en kunstgeschiedenis bestuderen...

Ale tot zaterdag, in de namiddag ergens voor mij :p
Back to top Go down
http://www.myspace.com/modestemodest
Marjan

Marjan


Number of posts : 98
Age : 36
Localisation : Leuven
Registration date : 2007-06-08

BOE ! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 4 Icon_minitimeSat Jan 24, 2009 10:55 am

En hier ben ik weer!

Ja, gij zijt ne goeie, zeggen dat Spider Solitaire gemakkelijk is met 2 figuurtjes, en dan toegeven dat ge nog maar twee keer gewonnen hebt? Ik zat volgens mij al aan vier keer, maar daar neem ik geen genoegen mee, hé, prestatiebeest dat ik ben...

Fijn dat ik kon helpen bij je studie van Archeologie en Kunstgeschiedenis (wat is eigenlijk de link met Spaans en Italiaans??), daar zijn vrienden voor, hé!

Allez, keep up the good work! En laat het me zeker weten mocht je nog eens winnen met Patience
Back to top Go down
B




Number of posts : 164
Age : 36
Localisation : VUB campus Etterbeek (kotnr 150)
Registration date : 2007-05-28

BOE ! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 4 Icon_minitimeSat Jan 24, 2009 2:41 pm

Ik heb wel nog maar 2 keer gewonnen met VIER figuurtjes, met TWEE figuurtjes win ik bijna altijd....

Ik heb gisteren wel elke recordscore van mij verpulvert met mijnenveger... en ik heb bijna gewonnen met schaken...

Kunstgeschiedenis is een bijvak zoals ATW en Filo en Europese... (op welk ik trouwens in 1e zit geslaagd was met een dikke 15...dankzij mijn 30 boeken weliswaar... maar mijn uiteenzetting over de Utopie was ook wel subliem... jammer dat ik weer in conflict moest gaan met de prof... mrja meningen verschillen he) Uw hulp heeft thans niet veel geholpen een dikke 0 gaat er op mijn scoreblad komen... Ik ben de concentratie verloren en heb dan maar mijn eigen kunst gemaakt...(alla Lori Earley en Mark Ryden)

Soit voor ik aan Grieks begin, ga ik nu een filmpje kijken om te ontspannen!!
Veel plezier met whatever je nog gaat doen!! en wsl tot morgen hé Wink
Back to top Go down
http://www.myspace.com/modestemodest
Marjan

Marjan


Number of posts : 98
Age : 36
Localisation : Leuven
Registration date : 2007-06-08

BOE ! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 4 Icon_minitimeMon Jan 26, 2009 4:21 pm

Hoidie!

Eerst en vooral excuses dat ik gisteren niet op het appel verschenen ben. Ik had het wat te druk met afscheid nemen van het vriendje dat weer op kamp vertrok. (snif)

Maar nu zijn we weer van de partij, ook al is het laatste (en stiekem ook pas het tweede) examen net achter de rug, als dat niet sympathiek van mij is! Als het u kan geruststellen, de ubermachtige Marjan De Leuke I heeft van dit laatste examen ook niet veel terechtgebracht... Dus we kunnen een tweede clubje oprichten! Alleen is er wel een klein verschil: ik moest nog maar 8% halen op het examen (wat, volgens mijn onmiskenbaar wiskundig talent 1.6/20 is), had gij reserve???

Achjah, trek het je niet aan, gelukkig kan je me overtreffen in Spider Solitaire. Mijneveger ben ik al beugespeeld, maar misschien is het wel tijd om opnieuw een fris windje door mijn computer te laten waaien en er terug mee te beginnen... We zien wel, dat zijn zorgen voor overmorgen, wanneer ik (hopelijk) terug begin te thesissen. Nu heb ik andere problemen, zoals: zou ik op mijn linker- of rechterzij liggen als ik de film kijk?? En zou ik beide handen gebruiken om de tortilla-chips in mij te proppen, of er toch voor kiezen eentje te sparen, voor als de gsm gaat of mijn hoofd jeukt...

Dus: see you next time! Bubaai, zwaaizwaai enzovoort...
Back to top Go down
B




Number of posts : 164
Age : 36
Localisation : VUB campus Etterbeek (kotnr 150)
Registration date : 2007-05-28

BOE ! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 4 Icon_minitimeMon Jan 26, 2009 4:41 pm

Ik ben nog maar net teruggezapt naar het heden... (en ik kom als je je het afvraagt, van ergens uit de Griekse Oudheid, meer bepaald de slag van Troje... Idd Ik heb net mijn examen Grieks afgelegd en wonderwel mijn eerste waar ik met zekerheid van kan zeggen dat ik geslaagd ben... Met deze positieve noot op naar Spaans, het laatste, eindelijk!) en ik merk al dat er gisteren gewoon niemand naar het forum heeft omgekeken... OChiere dat arm schaapke...

tzou een leuk clubke zijn... allemaal losers die buizen op hun examen... Nja, als ik maar 1,6 moet halen is het zelfs voor mij geen probleem :-p, jammer dat ik MAAR 8,4 puntjes meer moest halen...

Ik zou opteren voor de linkerzij en af en toe eens afwisselen met op je rug... Op je buik met je voeten in de lucht is ook nog een optie...
Qua nieuwe wind door je pc, kan ik eig wel aanraden FB aan te schaffen, oneindig veel spelletjes en ze zijn ik weet ni hoe leuk... Zelfs, jaja, leerrijk... er is daar zo een spel waar je woordjes moet vormen met de letters dat ze je geven en man man, mijn woordenschat is lang niet zo uitgebreid als ik dacht...

Maar nu moet ik ook door, want mijn vriendjes Pedro, Carmen, Manuel en Elena wachten op mij...
¡Hasta luego! *zwaait met die zakdoek en pinkt een traantje weg*
Back to top Go down
http://www.myspace.com/modestemodest
B




Number of posts : 164
Age : 36
Localisation : VUB campus Etterbeek (kotnr 150)
Registration date : 2007-05-28

BOE ! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 4 Icon_minitimeFri Jan 30, 2009 12:24 pm

zwaai zwaai, applaudiseer applaudiseer want Bjorn is back!!

het in ongeveer een weekje geleden dat ik nog eens gekeken heb of hier iets verandert is en wat merkt mijn lodderig oog?
Ik moet commenten op mijn eigen post...

Ik kom eigenlijk alleen maar zeggen dat ik nu een weekje ga weg zijn... dan ben ik er weer een weekje en dan ben ik weer een weekje weg... meer bepaald een weekej Rome *lacht jullie heel vriendelijk uit*

tot over een week!!
jaja, emotie emotie...
Back to top Go down
http://www.myspace.com/modestemodest
B




Number of posts : 164
Age : 36
Localisation : VUB campus Etterbeek (kotnr 150)
Registration date : 2007-05-28

BOE ! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 4 Icon_minitimeSat Feb 14, 2009 11:54 pm

aboooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeee aan Marjan
De enige medeforumgebruiker laat mij gewoon stikken!!
Nu ja ik heb zelf een tijdje ni meer online geweest maar toch!!!!!
Ik ben zwaaaaaar teleurgesteld en diep gekwetst!

En nu ga ik mijn valies pakken, in de auto springen en emigreren naar Rome (al is het maar voor een weekje Sad )
Salut
Back to top Go down
http://www.myspace.com/modestemodest
Marjan

Marjan


Number of posts : 98
Age : 36
Localisation : Leuven
Registration date : 2007-06-08

BOE ! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 4 Icon_minitimeFri Feb 20, 2009 4:52 pm

Oh Bjorn, neee, don't be dissapointed in me! Boehoehoeh, je bent zo'n geweldige steun geweest tijdens die oersaaie blokdagen, je MAG me nu niet laten vallen. Ik heb er spijt van, echt veel spijt, dat ik de indruk gewekt heb niet meer begaan te zijn met het forum. Niets is echter minder waar, ik kwam regelmatig nog eens een kijkje nemen, maar was eigenlijk zo inspiratieloos door die uitputtingsslag van examens en thesis, dat ik ons forum niet wilde bevuilen met overbodige postjes. Vergeef het me, ik had meer teken van leven moeten geven...

Anderzijds: ben IK wel diegene die steeds trouw op post bleef, terwijl anderen, we noemen geen namen, Rome onveilig maakten, en dat ZONDER een kaartje te sturen!! Wat moeten we daar van denken, hé? scratch
Back to top Go down
Marjan

Marjan


Number of posts : 98
Age : 36
Localisation : Leuven
Registration date : 2007-06-08

BOE ! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 4 Icon_minitimeFri Feb 27, 2009 2:51 pm

... één week later ...

HA ?! WIE laat er WIE nu in de steek ??? Crying or Very sad

Gelukkig is er nog zoiets als een thesis om me over te bekommeren, anders zou ik me op dit moment wel heel erg eenzaam voelen...
Back to top Go down
B




Number of posts : 164
Age : 36
Localisation : VUB campus Etterbeek (kotnr 150)
Registration date : 2007-05-28

BOE ! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 4 Icon_minitimeThu Mar 19, 2009 1:53 am

ik heb een goed excuus...
Ik heb in Rome gezeten en de dag voor ik vertrok is mijn laptop gecrasht en de link naar het forum stond in "mijn favorieten"...
Ik heb nu dus eindelijk die site terug gevonden!!

En sorry om geen postkaartje te sturen, mr gij weet zeker ni hoeveel da kost...
Back to top Go down
http://www.myspace.com/modestemodest
B




Number of posts : 164
Age : 36
Localisation : VUB campus Etterbeek (kotnr 150)
Registration date : 2007-05-28

BOE ! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 4 Icon_minitimeMon Apr 06, 2009 5:01 pm

HA!

En wie antwoord nu ni!!!??? 't Is al een maand bijna nu, hé!
Back to top Go down
http://www.myspace.com/modestemodest
Marjan

Marjan


Number of posts : 98
Age : 36
Localisation : Leuven
Registration date : 2007-06-08

BOE ! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 4 Icon_minitimeMon Apr 13, 2009 3:20 pm

... bijna... maar nog niet he - le -maal :p
Back to top Go down
B




Number of posts : 164
Age : 36
Localisation : VUB campus Etterbeek (kotnr 150)
Registration date : 2007-05-28

BOE ! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 4 Icon_minitimeWed Apr 15, 2009 5:52 pm

amai, dat werd tijd...
als het al zolang duurt voor de "vaste gebruikers" iets replyen, hoelang gaat het dan duren voor we de "niet-zo-vaste gebruikers" kunnen overtuigen ..

En wat nieuws, Janneke? Any roddels?
Back to top Go down
http://www.myspace.com/modestemodest
Marjan

Marjan


Number of posts : 98
Age : 36
Localisation : Leuven
Registration date : 2007-06-08

BOE ! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 4 Icon_minitimeWed Apr 22, 2009 9:55 am

Smile

Roddels genoeg, ma ik ben zo slim om die niet op dit forum te posten Smile Als ge ze wilt horen: meet me op msn Smile

Ik ben trouwens nog altijd aant wachten op uw jeuj-ik-ga-op-erasmus-verhaal dat ge me ging vertellen als ge wat meer tijd vond...

Dus: zoeken, die tijd! En dan posten die handel!!

Doeidoei!
Back to top Go down
B




Number of posts : 164
Age : 36
Localisation : VUB campus Etterbeek (kotnr 150)
Registration date : 2007-05-28

BOE ! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 4 Icon_minitimeFri Apr 24, 2009 8:40 pm

mijn jeuj-ik-ga-op-erasmus-verhaal?
Daar herinner ik mij precies ni veel van... Licht me eens kort in (heb geen zin om die pagina's hier allemaal te gaan lezen)...
Het is in elk geval wel goed gekeurd, ik mag gaan, nu nog slagen voor mijn examens ^^
Back to top Go down
http://www.myspace.com/modestemodest
Marjan

Marjan


Number of posts : 98
Age : 36
Localisation : Leuven
Registration date : 2007-06-08

BOE ! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 4 Icon_minitimeMon Apr 27, 2009 6:33 pm

Ah, voila, ge hebt zonet zelf de situatie al geschetst, se. Ik sprak u namelijk eens aan op msn (met de nadruk op eens, dat is toch echt wel HET woord bij uitstek om ons msn-gedrag te beschrijven, nee?), en ge wist me toen vreugdevol te vertellen dat ge geselecteerd waart om op Erasmus te gaan naar Bologna (als ik me ni vergis), en dat ge nu alleen nog voor examens moest slagen.

En toen voegde ge er nog vreugdevoller aan toe dat ge driiiingend doormoest maar dat ge me ZEKER EN VAST met andere overbodige, en minder ovebodige details zou bestoken wanneer we beiden wat meer tijd op msn hadden...

En u zit ik altijd zo zielig online te wachten tot als Bjornie-boy nog eens tijd heft om met met overbodige details te bestoken... (snif en een zielig gezicht, inclusief pruillip)
Back to top Go down
B




Number of posts : 164
Age : 36
Localisation : VUB campus Etterbeek (kotnr 150)
Registration date : 2007-05-28

BOE ! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 4 Icon_minitimeThu Apr 30, 2009 2:37 pm

meestal werken puppy eyes bij mij ni, maar omdat gij het zijt...
Ja, msn... Dat staat bij mij wel altijd open mr ik zit zelf ni altijd achter mijn laptop (meestal ervoor...)
Ik heb btw mijn goedkeuring gehad van de unief van Bologna (Alma Mater Studiorum, idd dé oudste christelijke unief en wsl dus ook wel de meeste bekende, het is trouwens zeer waarschijnlijk dat ik les ga krijgen van Umberto Eco (!!!!!), stel u voor) en ik moet dus maar op 4 vakken geslaagd zijn om te mogen vertrekken, alleen legt de mama de lat iets hoger en zegt op alles...
Ik kijk nu trouwens net op msn, om die eens eens te veranderen in een regelmatig ofzo maar wie is niet daar... *pruillip*
Soit, ik ga eens naar mijn boeken... Sad
Back to top Go down
http://www.myspace.com/modestemodest
Sponsored content





BOE ! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 4 Icon_minitime

Back to top Go down
 
BOE !
Back to top 
Page 4 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum TT :: Niet-schoolse zever! :: Algemene niet-schoolse zever!-
Jump to: