Forum TT
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Forum TT

Alles over TT Vlekho!
 
HomeSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 BOE !

Go down 
4 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
Marjan

Marjan


Number of posts : 98
Age : 36
Localisation : Leuven
Registration date : 2007-06-08

BOE ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 3 Icon_minitimeFri Jan 09, 2009 1:15 pm

wacht maar, volgende week beginnen de examens officieel, dan weten ze mij zeker te vinden :p
Back to top Go down
B




Number of posts : 164
Age : 36
Localisation : VUB campus Etterbeek (kotnr 150)
Registration date : 2007-05-28

BOE ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 3 Icon_minitimeFri Jan 09, 2009 9:54 pm

daar ben ik of het forum vet mee ...
van het forum, uit het hart... zo gaat da bij mij, nah!
Back to top Go down
http://www.myspace.com/modestemodest
Marjan

Marjan


Number of posts : 98
Age : 36
Localisation : Leuven
Registration date : 2007-06-08

BOE ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 3 Icon_minitimeMon Jan 12, 2009 12:46 am

Ha, maar ge begrijpt het niet, hé! Ik pas mafia-technieken toe, ik zeg "no way, josé, geen antwoorden op uw vragen voordat ge iets op het forum gepost hebt", snood, hé? Twisted Evil

Dat ge daar zelf niet zijt opgekomen, als mede-mafia-taal-student... Wat leren ze u daar allemaal op de VUB?
Back to top Go down
B




Number of posts : 164
Age : 36
Localisation : VUB campus Etterbeek (kotnr 150)
Registration date : 2007-05-28

BOE ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 3 Icon_minitimeMon Jan 12, 2009 1:21 am

gij snoodaard!
mja nu ik ook Spaans doe, is mijn crimineel verstand gekrompen...
wij leren op de vub trouwens dat als 'je leeft, je niet dood bent en als je dood bent, je niet leeft' en ook dat 'kappers iets van haar weten, houthakkers iets van hout...' en zo een dingen... ge kunt ni alles hebben in het leven he...
Back to top Go down
http://www.myspace.com/modestemodest
Marjan

Marjan


Number of posts : 98
Age : 36
Localisation : Leuven
Registration date : 2007-06-08

BOE ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 3 Icon_minitimeMon Jan 12, 2009 11:33 am

Hmmmm... Zo hoogstaand filosofisch dat jullie daar bezig zijn!

Wij leerden vorig jaar trouwens dat "het zijnde het zijn is dat zijn zijn te zijn heeft" (écht waar!!) kwenie hoor

Was ik ook maar naar een unief gegaan, slik... :p
Back to top Go down
B




Number of posts : 164
Age : 36
Localisation : VUB campus Etterbeek (kotnr 150)
Registration date : 2007-05-28

BOE ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 3 Icon_minitimeMon Jan 12, 2009 4:28 pm

dat heb ik ook moeten leren ongeveer...
het ging bij als volgt: "...dat mensen die zijn zijn en mensen die niet-zijn niet zijn." of wel was het "...dat zijnde mensen zijn en niet-zijnde mensen niet zijn"
mja komt op hetzelfde neer he...

maar op de unief is het niet allemaal zo moeilijk hoor!! we hebben ook makkelijkere dingen zoals bv bij ATW "il ne doit pas donner l'idée que le signifiant dépend du libre choix du sujet parlant; nous voulons dire qu'il est immotivé, c'est-à-dire arbitraire par rapport au signifié, avec lequel il n'a aucune attache naturelle dans la réalité" (sjans dat ik in mijn vorig leven nog Frans gedaan heb...of ik begreep het nog ni)
en dit is nog een van de makkelijkere makkelijke...

ach alles heeft zo zeker zijn voor- en nadelen...
Back to top Go down
http://www.myspace.com/modestemodest
Marjan

Marjan


Number of posts : 98
Age : 36
Localisation : Leuven
Registration date : 2007-06-08

BOE ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 3 Icon_minitimeMon Jan 12, 2009 5:20 pm

Mo Bjornie-boy toch, zo serieus :p

En ja, idd, ik herinner me trouwens hetzelfde stukje uit ATW, wij hebben dat (weliswaar in het Nederlands) gezien bij Van Besien! (weet ik veel waar gij toen uithing...) Echt, ik herinner me nog "een woord heeft een arbitraire relatie met zijn betekenis", het was officieel de eerste keer dat ik het woord "arbitrair" hoorde, en ik ben het sindsdien nooooit meer vergeten! Laat ik dit bij wijze van voorbeeld illustreren: een stoel heet stoel, maar het is maar toevallig dat we dat stoel noemen, we hadden het begrip stoel evengoed kunnen aanduiden met tafel, en dan was alles hetzelfde geleven, want de letters van stoel dragen de betekenis van stoel niet mee (enfin, nu na al die eeuwen wel natuurlijk), maar als we nu eens gewoon zouden beslissen om alle stoelen int vervolg systematisch tafels te noemen, dan zou er theoretisch gezien geen communicatieprobleem zijn."

Sjik, hé? En dat terwijl ik mn vertaalproblematiek probeer te blokken (jaja, daar gaat stiekem over hetzelfde: signifiant en signifié zijn volgens de ene scheidbaar en volgens de andere niet, en ze hebben 2000 jaar nodig om daarover te discussieren en er nog ni uit te komen...)

Maar bon, iets zegt me dat we te serieus bezig zijn...

Post eens een mop...
Back to top Go down
B




Number of posts : 164
Age : 36
Localisation : VUB campus Etterbeek (kotnr 150)
Registration date : 2007-05-28

BOE ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 3 Icon_minitimeMon Jan 12, 2009 6:21 pm

ik hing toen uit in mijn bed of in bisnis ofzo... denk ik...

maar ik begreep de passage dus wel... het is alleen een beetje moeilijk verwoord...ik ben ma nen simpele jong van de boerenbuiten hé ;-)

mr we zijn idd veeeeeeeeeeeel te serieus bezig!!!
Dit is trouwen "niet-schoolse zever"... wij zijn dus om het in forumtaal te zeggen OFF TOPIC

nu een mop, ik heb ze gisteren gehoord!
Het is geel (geen banaan), het zit in een kooi (geen kuiken, want dat zit in een ren), het fluit een liedje (bewijs dat het geen banaan en kuiken is) en het is geen kanarie. Rarara wat is het?

ik zal het u zeggen anders raad je het nooit: stiekem toch een kanarie

Ok als je de intonatie en de beweging ed erbij ziet is het HI-LA-RISCH!!!
Back to top Go down
http://www.myspace.com/modestemodest
B




Number of posts : 164
Age : 36
Localisation : VUB campus Etterbeek (kotnr 150)
Registration date : 2007-05-28

BOE ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 3 Icon_minitimeFri Jan 16, 2009 12:34 pm

2 aardappel zitten in een zak, zegt de ene tegen de andere: "Hoe is't met je broer?". Zegt die andere: "Hij zit in de puree"


Je hebt 2 appels, een rode en een groene. Zegt de groene tegen de rode: "Waarom ben je zo rood?", zegt de rode: "Ik heb je steeltje gezien"
Back to top Go down
http://www.myspace.com/modestemodest
emanuela

emanuela


Number of posts : 62
Registration date : 2007-05-29

BOE ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 3 Icon_minitimeFri Jan 16, 2009 1:43 pm

ik kom hier opt forum en kzie direct de twee mopjes van den bjorn. man man klig hier al plat. kheb je steeltje gezien, zo schattig Very Happy kga due zeker onthouden Very Happy
Back to top Go down
Marjan

Marjan


Number of posts : 98
Age : 36
Localisation : Leuven
Registration date : 2007-06-08

BOE ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 3 Icon_minitimeSat Jan 17, 2009 11:29 am

Haha, inderdaad, die waren niet slecht Smile

Kzou er ook een willen posten, maar mijn moppen blijken altijd oerslecht te zijn (dat probeert mn ventje me altijd subtiel duidelijk te maken door na afloop niet te lachen en met zn ogen te rollen). Ik vertelde als kleuter dan ook altijd deze geweldige, zelf uitgevonden mop:

"er was eens een meneer en die sprong in zn blootje uit het vliegtuig"

Hi-la-risch vond ik die! Maar anderen dus niet. Nochthans, ik vind het nu nog steeds niet slecht gevonden: uit een vliegtuig springen is al raar, maar als ge dat in uw blootje doet, allez... Da is toch grappig??

Nee?

Allez dan, dan heb ik er maar eentje op een site opgezocht:

Waarom hebben hutu's geen gsm ?
Er staan teveel toetsies op
Back to top Go down
B




Number of posts : 164
Age : 36
Localisation : VUB campus Etterbeek (kotnr 150)
Registration date : 2007-05-28

BOE ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 3 Icon_minitimeSat Jan 17, 2009 4:00 pm

Ik vind die van dat vliegtuig wel grappig... Ik lag/lach dadelijk in een deuk... ik dacht wel dat er nog iets ging volgen, maar ik vond het al hilarisch dat die kerel gwn naakt uit een vliegtuig sprong... ik zag het al voor mij, met zijn ding wapperend in de wind, WHAHAHA

Die van de hutu's en toetsies, vond ik ook nog wel leuk, maar ingewikkeld :p

Trouwens Marjean, troost je, ik heb ook geen humor, dat is mijn humor dat zei iemand tegen mij, ik zal citeren: "Bjorn, jij bent echt zalig, je hebt geen humor, dat is je humor and I love it!! Je bent echt nodeloos grappig, gewoon zonder dat je het weet... blabla and so on and on..."
Ik weet nu niet als dit een compliment is of niet mrja...
Maar ik wou ergens in deze post nog een punt maken over het feit dat ik vind dat Marjan wel grappig is en humor heeft, maar ik weet niet meer waar dus doe ik het maar in deze immens lange zin die volgens "de Kwal" opgesplitst zou moeten worden in een zin of 3, 4, maar ik vind dat deze noodeloos lange zin goed tot zijn recht komt omdat hij, toch wel, mag ik zeggen, goed gevormd is.
Back to top Go down
http://www.myspace.com/modestemodest
Marjan

Marjan


Number of posts : 98
Age : 36
Localisation : Leuven
Registration date : 2007-06-08

BOE ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 3 Icon_minitimeSat Jan 17, 2009 4:13 pm

Hahahah!

Goed gezegd, Bjorn, ik zou het niet beter kunnen verwoorden!
Het is weer een typisch staaltje van je onnodige, onbewuste humor :p

En zeg, ik weet dat ik ni te serieus mag zijn, maar ik ga u toch proberen te verklaren waarom wij twee die mop over de naakte man grappig vinden. Ge weet, ik doe mn thesis over humor voor kindjes, en daar heb ik dus gelezen wat Van Coillie daarover vindt: die zegt dat kindjes alles wat abnormaal is, automatisch hi-la-risch grappig vinden. Blote mensen enzo ook dus. Normaal groeien ze daaruit rond een jaar of zes, maar dat is bij ons precies niet gebeurd... Ooops...

Super, toch? Laten we een clubje oprichten!!

Maar eerst moet er nog iemand een mop posten... Emanuela? (da is trouwens wel een straffe, komt ier lachen met onze mopjes en laat zelf geen lachvoer na... en over de penismonoloog hebben we ook nix meer gehoord, hé!)
Back to top Go down
B




Number of posts : 164
Age : 36
Localisation : VUB campus Etterbeek (kotnr 150)
Registration date : 2007-05-28

BOE ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 3 Icon_minitimeSat Jan 17, 2009 5:42 pm

commentaar geven is dan ook veel gemakkelijker dan een mopje vertellen...
ik zeg nog zo tegen Emanuela, het forum is weer geopend he, in de hoop dat ze haar achterstallige leesavonturen kan goed maken door hier eens onze uiteenzettingen te lezen, God zou heel blij geweest zijn... maar neen ze leest de laatste comment, becommentarieerd en vertrekt weer...
dat gaat zo maar niet he!!
Nu het nogmaals door Marjan herhaald werd, word ik nog curieuzer over die penismonoloog!!!

Dus even recapituleren: Marjan mag verder doen zoals ze bezig is (GO MARJAN GOOOO!!! WOOT WOOT!!! *doet cheerleaderbewegingen) en Emanuela haar eerst volgende post gaat zijn over de penismonoloog EN een mop!!
Back to top Go down
http://www.myspace.com/modestemodest
Marjan

Marjan


Number of posts : 98
Age : 36
Localisation : Leuven
Registration date : 2007-06-08

BOE ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 3 Icon_minitimeSun Jan 18, 2009 11:40 am

Haha, voila, se, that's the spirit!

Ik had het haar trouwens ook al gezegd, dat ze altijd eens langs het forum mocht komen als ze eens niet wist wa doen (ik weet uit mijn eigen studententijd nog dat er in de examenperiode regelmatig van die momenten zijn...) Maarjah, schandalig, zomaar een mop meepikken niets in return achterlaten! Emanuela, ge hebt iets goed te maken, jong! Enfin, ja, Emanuela komt tenminste af en toe nog langs, wat niet van die andere bedriegers gezegd kan worden, hé!

BOOOOh, AWOEEE!

Ik ben nu depri en voel me afgeschreven.

Tijd voor een mop dus. Deze vond ik op internet, maar ik vind hem slecht want ik snap hem niet... Ik heb zo het gevoel dat het einde ontbreekt... Watch and learn:

Er staan 2 pinguins op een berg. Zegt de ene tegen de andere: "Mag ik u ervan duwen"? "Nee", zegt de andere.

scratch Sorry, ze, dan was die over blote mensen die uit een vliegtuig springen toch pakken beter?! Misschien moet het grappig zijn omdat de ene pinguin iets vraagt en de ander antwoordt? Want pinguins kunnen niet praten??

Ik weet het niet hoor, ik trek me even terug om me te bezinnen (en wat te thesissen, dat is ook niet te onderschatten belangrijk in deze tijden van crisis) geek
Back to top Go down
B




Number of posts : 164
Age : 36
Localisation : VUB campus Etterbeek (kotnr 150)
Registration date : 2007-05-28

BOE ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 3 Icon_minitimeSun Jan 18, 2009 1:53 pm

ik snapt ze ook ni Sad

en eigenlijk weet ik ni veel meer te zeggen...
'k zal dan ook maar een mopje vertellen


Wat is een pastoor met een zaklamp in zijn achterwerk?

Een schijnheilige



OKE OKE deze is beter, ik vind die echt zalig
Wat zegt een kip tegen een lantaarnpaal?
TOK (aja een kip zegt nix anders whahaha)


Tot zover Bjorns grappenuurtje
Back to top Go down
http://www.myspace.com/modestemodest
B




Number of posts : 164
Age : 36
Localisation : VUB campus Etterbeek (kotnr 150)
Registration date : 2007-05-28

BOE ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 3 Icon_minitimeSun Jan 18, 2009 3:11 pm

omdat jullie gaan blijven klappen en bis roepen en ik dat ni ga horen zal ik al dadelijk mijn bisnummer hier neerpennen...


Papa, wat is een travestiet?
Vraag dat maar aan je ma, hij weet dat wel...


Dank u dank u dank u *buigt* *cheeky smile* *buigt* Jullie waren een fantastisch publiek!! *buigt en loopt af*
Back to top Go down
http://www.myspace.com/modestemodest
Marjan

Marjan


Number of posts : 98
Age : 36
Localisation : Leuven
Registration date : 2007-06-08

BOE ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 3 Icon_minitimeSun Jan 18, 2009 4:39 pm

Haha

Bjorn, sorry da ik het u moet zeggen, maar uw omkadering is grappiger dan de moppen zelf Smile Maar eigenlijk is dat een compliment, hé!

En die van die kip, die had ik ook zien staan op een site, maar ik had besloten die uit de selectie te verwijderen wegens 'niet supergrappig'. Ik postte dan nog liever een mop die niemand begreep. Smile

Maar bon, ik besluit bij deze om wat spanning in ons leven te brengen en ik vind een spelletje uit!! Ja, Bjorn, en ge moet meespelen, want gij zit op mijn intellectuele niveau (dat wil zeggen, we kunnen op ons 21 nog allebei lachen om de mop van de blote mens) .
Hier komen de uiterst eenvoudige spelregels: iemand post het begin van de mop en de andere (of anderen, moesten er terug wat meer levende zielen interesse tonen in dit forum) moet(en) het einde raden. En om het geheel wat te bemoeilijken: ge moogt het niet opzoeken op het internet!!

Bon, hier komt mijn begin:

Een blondine [een dom blondje dus, nvdr] komt terug van haar werk en merkt dat er ingebroken is in haar flat. Volledig over haar toeren belt ze de hulpdiensten. De rijkswacht stuurt zo snel mogelijk een rijkswachter met een speurhond. 10 minuten later arriveert de rijkswachter en belt aan. De blondine opent de deur, bekijkt de rijkswachter met hond en schreeuwt dan: ????

... In afwachting van uw reactie, verblijf ik ...
Back to top Go down
B




Number of posts : 164
Age : 36
Localisation : VUB campus Etterbeek (kotnr 150)
Registration date : 2007-05-28

BOE ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 3 Icon_minitimeSun Jan 18, 2009 5:32 pm

...trouw op post om je reactie hierop te lezen.

Het vervolg van de mop is toch iets met die hond he? ale ni die hond ma die rijkswacht ma die hond zorgt daarvoor... ale hoe noemt dat nu... "ciego" in het Spaans, zoek maar op, ik ken de mop al drmee...

en mijn kippenmop heb ik niet op een site gevonden!!! Ik heb die gisterenavond gehoord aan de toog toen ik mijn pintjes ging bestellen... (nee, ik ging mij ni bezatten, we hebben een studiegroep, alleen komt er van dat studiegedeelte niet zo veel in huis en het groepgedeelte breidt telkens uit tot buiten ons studiegedeelte...)

APS (antes post scriptum): Ik heb gisteren nog keihard zitten lachen met u Marjannetje: herinner je je dit nog: Ein Schmetterling hübsch und froh vedeva una volta un bellisimo bimbo "c'est quoi ça là-bas", pensait l'insecte "I feel for him a lot of respect" The heart was immediatly filled with joy en dat allemaal door onze Bjornieboy. Daar heb je zo een tekeninkje bij gemaakt "l'elefante rosa". We hebben ons daar gisteren keiziek mee gelachen echt waar!!! Dank u daarvoor!!

Dan nu mijn mopbegin:
-"¡José!" - grita el jefe de sección - "acaso no sabe que esta prohibido beber durante el trabajo."
- "No se preocupe jefe, ... (3 woordjes, omdat het zo moeilijk is...)
(Vertaling (ja tegen morgen is het spaans en deze "mop" stond in onze cursus):
-"José", roept de chef, "weet je niet dat het verboden is te drinken tijdens het werk!".
- "Maak je geen zorgen chef, ..."


(ja mijn vertaling van de leestekens is juist, in het Spaans mogen uitroeptekens en vraagtekens midden in de zin komen en zijn ze verplicht om in het begin van het deel van de zin te staan (weliswaar omgedraaid) waar de intonatie verandert....)
Back to top Go down
http://www.myspace.com/modestemodest
Marjan

Marjan


Number of posts : 98
Age : 36
Localisation : Leuven
Registration date : 2007-06-08

BOE ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 3 Icon_minitimeMon Jan 19, 2009 11:58 am

Hmmm, interessant, uw uiteenzetting over de Spaans interpunctie Smile

En, haha, idd, ik herinner het mij nog, mijn meertalig gedicht! Geef toe, het was lang ni slecht, hé! Alleen die elefante rosa is precies uit mn geheugen weggelopen... Maar allez, blij dat ik voor lachvoer kan zorgen.

Ohjah, ik zal eventjes het einde van mijn mopje posten, hé. Thad idd iets met die hond te maken, dat voelde je zo aankomen, hé! Maar bon, ik zal u niet langer in spanning houden, het juiste antwoord was: "HOE IS HET MOGELIJK, IK BEL VOOR HULP EN DAN STUREN ZE ME EEN BLINDE RIJKSWACHTER. "

Voila, en dan uw mop over de jefe. Volgens mij zal dat zoiets zijn als "geen probleem, ik ben niet aan het werk", ofzo... Da is zo een typisch kalendermopje, nee?

Hoewel, vanmorgen vond ik er geen slechte op de kalender staan! Hou u vast: (en ja, ik ben nu echt het blaadje uit mn vuilbak gaan vissen!)

Miel keek met een kritische blik naar de Lada van zijn buurman.
- Hoeveel heb je daarvoor betaald? vroeg hij
- Niets, antwoordde zijn buurman, ik kreeg hem bij wijze van vereffening van schuld. Iemand was me 125 euro schuldig.
Miel keek nog eens naar het aftandse ding.
- ????


tumtumtum, aanvullen geblazen! (met dank aan De Druivelaar)

Ik ben benieuwd. En hou me zeker o^p de hoogte van de jefe, hé, net nu het zo spannend is! :p
Back to top Go down
Marjan

Marjan


Number of posts : 98
Age : 36
Localisation : Leuven
Registration date : 2007-06-08

BOE ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 3 Icon_minitimeMon Jan 19, 2009 12:04 pm

APS:

ja, ik wil ook een paar post-scritpums (of zou het scripta zijn?) toevoegen:

1/ jefe di seccion, zou da ni diensthoofd zijn? Of afdelingschef? Juist is juist, hé :p
2/ Ik zie nu net dat je dacht dat de hondenmop iets met ciego te maken had. Als ik op mn taalgevoel mag afgaan, zal dat 'blind' betekenen (oeh, die was moeilijk, ik kon het italiaans cieco daar echt ni in vinden?!) Smile Maar, idd, Bjornieboy, mooi voorspeld!
3/ Waarom moeten Lada's altijd aftands zijn? Wij hebben daar dus wel 20 jaar mee rondgereden, hé, en da was goei marchandise! Die dingen startten tenminste als het gevroren had, dat kunt ge van die Duitse en Italiaanse dingen ni zeggen :p

Voila, tot zover mijn frustraties. Nu sla ik weer aan het thesissen... A domani!
Back to top Go down
B




Number of posts : 164
Age : 36
Localisation : VUB campus Etterbeek (kotnr 150)
Registration date : 2007-05-28

BOE ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 3 Icon_minitimeMon Jan 19, 2009 3:09 pm

Antwoorden:

op mijn "mop": no te preocupe jefe... NO ESTOY TRABAJANDO (dus idd Marjan je had gelijk... wat kon het ook anders zijn...)

op Marjan haar antwoord van haar mop: Dat bedoelde ik dus xD

op Marjans Spaanse taalkennis: idd ciego is cieco en is idd blind ^^

op de vraag of het een typisch kalendermopje is: het klinkt wel zo, maar ik heb geen spaanse scheurkalender dus geen idee, het stond gewoon in onze cursus...

op marjan APS (:p wat een afkorting...): volgens mij is het trouwens idd scripta

op APS 1/ : jefe dE sección (juist is juist hé) is idd afdelingschef

op APS 2/ : zie hierboven Very Happy

op APS 3/ : geen idee, ik ken de ballen van auto's


Het vervolg volgens io, yo, ich, je, ik, jag, jeg, ego, I, ... (het is "mij" zeker...): iets in de trend van "amai, zoveel blabla"
Back to top Go down
http://www.myspace.com/modestemodest
Marjan

Marjan


Number of posts : 98
Age : 36
Localisation : Leuven
Registration date : 2007-06-08

BOE ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 3 Icon_minitimeMon Jan 19, 2009 8:22 pm

Smile Dank voor uw uitvoerig antwoord! Al mijn levensvragen in een ruk opgelost, wat voel ik me voldaan Smile

Ik moet u spijtig genoeg een minder voldaan gevoel geven: uw einde vd mop is FOUT! Maar dat wist ge precies al wel, want ge hebt nog geen nieuwe mop gepost...

Wilt ge een herkansing of zal ik meteen het JUISTe einde posten (dat ik trouwens zomaar uit het blote hoofd moet neerpennen, aangezien moedertjelief vanmorgen het rondslingerend kalenderblaadje terug in de vuilbak heeft geworpen) ?
Back to top Go down
B




Number of posts : 164
Age : 36
Localisation : VUB campus Etterbeek (kotnr 150)
Registration date : 2007-05-28

BOE ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 3 Icon_minitimeTue Jan 20, 2009 1:26 am

ah sorry voor de vergeten mop...
waarom staat de "juist" van "juiste" trouwens in 'capitals'? ik heb het toch niet gout geschreven of wel? En ja post het einde maar, ik zal het toch nooit raden... God (als er al een is) staat nooit aan mijn kant als ik gok...(notice the ressemblence between god en gok...)

ik ga vervolgens weer vergeten een mop te posten in afwachting van het nieuwe scheurkalendermopje van 'De Druivelaar'

(ik merk net op dat scheurkalendermopje maar 2 woordjes apart is van mijn favo woord all time!! (fyi dat is "sinaasappelsapmachinemaker"))
Back to top Go down
http://www.myspace.com/modestemodest
Marjan

Marjan


Number of posts : 98
Age : 36
Localisation : Leuven
Registration date : 2007-06-08

BOE ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 3 Icon_minitimeTue Jan 20, 2009 10:58 am

hilarisch Manman, waar haalt ge he toch Smile

Maar Bjorn, hoewel ik je hilarisch vind, moet ik toegeven dat ik ergens toch wel teleurgesteld ben in jou, ik kan echt niet geloven dat jij na 21 jaar nog steeds niet had opgemerkt dat de woorden scheurkalendermopje en sinaasappelsapmachinemaker etymologisch verwant zijn...

Maar trek het je niet aan, we kunnen niet allemaal perfect zijn, hé *blinkblink* *zwellende nek*

Om je op te beuren, post ik het JUISTe einde van mijn mop (en ja, ik had de JUIST in capitals geschreven, volgens de regel van de overeenkomst (weet ge nog, De Schryver, eerste jaar, tweede les Spelling?, of waart ge er toen al ni meer bij?), omdat ik dus FOUT ook in capitals geschreven had...) Lees mss even het begin van de mop opnieuw, zodat het effect niet verloren gaat, hé...
Hou je vast, hier komt het einde:
-Hmmm, mommpelde hij, en denk je dat je die andere 100 euro nog gaat krijgen?

Haha! Grappig, toch? Toch voor een scheurkalendermop, vind ik persoonlijk...

Bon, in afwachting van een nieuw mopbegin van jou, post ik een absorde mop van Bart Peeters en die andere kerel van het Peulengaleis, die ik vanmorgen op Q-music hoorde (ik probeer hem zo goed mogelijk na te vertellen):
Er was eens een indiaan met maar één been en die kwam een belastingscontroleur tegen. Vraagt die belastingscontroleur: "weet gij waarom krokodillen ni kunnen biljarten?" "Nee", zegt de indiaan. "Omdat het juist geregend heeft!" zegt de belastingscontroleur. "Oeh", antwoordt de indiaan "en ik heb just stoofvlees gegeten?", hij neemt een pistool en schiet zjn tweede been eraf. En weet ge wat de belastingscontroleur toen deed? Hij gad de indiaan een kartonnen doos!
Smile Is al van hetzelfde niveau als mijn blote man-mop Smile Mss kan ik nog carrière maken Smile

Ik laat je nu eventjes alleen...
Back to top Go down
Sponsored content





BOE ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: BOE !   BOE ! - Page 3 Icon_minitime

Back to top Go down
 
BOE !
Back to top 
Page 3 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum TT :: Niet-schoolse zever! :: Algemene niet-schoolse zever!-
Jump to: